Прем'єр-Ліга
Прем'єр-Ліга

Прем'єр-Ліга - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

УПЛ. Рух — Шахтар 1:1. Хай живе справедливість!


Перевага в матчі була радше за господарями поля

УПЛ. Рух — Шахтар 1:1. Хай живе справедливість!

Любомир Сірський Автор UA-Футбол

Приїзд “Шахтаря” до Львова не викликав особливого пієтету у Віталія Пономарьова та його команда. Це зрозуміло, адже “Рух” наразі бореться за повернення до зони єврокубків. Тому львів’яни хотіли зробити все, аби вигризти мінімум одне очко в цьому матчі.

Дебют поєдинку був спокійним, однак за певної переваги гостей у контролі м’яча. Та “Рух” був нетерплячим і пішов грати контактно. Це закінчилося тим, що Климчук ледь не нарвався на “гірчичника” після підсікання Бондаренка. Схоже, Віталій Романов не хотів псувати дух гри. Можливо, саме це зарядило львів’ян на два поспіль гострих моменти: Пастух пробив метрів з 20-и в поперечину, а Слюбик послав м’яча вище воріт.

УПЛ. Рух — Шахтар 1:1. Хай живе справедливість! - изображение 1

Господарі поля намагалися тиснути на ворота суперника, проте “гірники” все ж забили першими. Криськів обігрався з Судаковим і Георгій дав у дальній кут воріт Ледвія. Однак у “Шахтаря” несподівано з’явилися проблеми: Ракицький біля лицьової підкотився під Квасницю, спочатку зіграв у м’яч, але потім двома ногами заплів ногу вінгера “Руху” з ризиком травми! Цей момент Віталій Романов мусив переглядати на VAR, проте рішення було рішучим — червона картка. Вона стала п’ятою для “гірників” у цьому сезоні та восьмою для 44-го номера донеччан загалом в УПЛ. Львів’яни одразу ж забили після розіграшу штрафного, та рефері скасував взяття воріт через офсайд.

Звісно, ван Леувену буде кого поставити в наступному матчі, та на той момент це стало проблемою. Тому цілком логічно коуч випустив на поле захисника — він довірив місце новачку Міроші. Танзанієць неочікувано зіграв у матчі Ліги Чемпіонів проти “Порту”, чим і міг заслужити довіру тренера. А відсутність гравця на полі зарядила підопічних Віталія Пономарьова, тож вони пішли вперед. До кінця “Шахтар” очікувано грав у низькому блоці, але “Рух” намагався підтискати гравців гостей. І це вилилося в ще одну атаку “рухівців”: Сич встиг вискочити з-під Азарова в карному майданчику і прострелив, та Різник врятував ворота. На неї гості відповіли нерезультативним випадом Зубкова. А закінчували тайм “гірники” в меншості, оскільки Криськів покинув поле через пошкодження.

УПЛ. Рух — Шахтар 1:1. Хай живе справедливість! - изображение 2

Загалом перший тайм був активним, проте з питаннями до суддівства Романова. Найяскравішим у цьому плані був момент із прийомом м’яча Гочолеішвілі у власному карному. Сфера торкнулася руки, проте рефері не поставив пенальті (хоча в сьогоднішньому матчі між “ЛНЗ” та “Динамо” суддя призначив 11-метровий за схожий епізод у Караваєва). Звісно, ми можемо говорити про різноманітне трактування, та все ж у діях рефері має бути певна послідовність.

У другому таймі активні дії “Руха” продовжилися: Климчук у першій же атаці вийшов віч-на-віч з Різником, але знову потрапив у офсайд. Криськів повернувся на поле, тому ван Леувен не проводив змін у атакувальній ланці. Він і забив другий гол для “Шахтаря”, та і його також скасував Віталій Романов. Попри достатню кількість можливостей для обох команд, гірники переважно вбивали час. Воно й зрозуміло, адже мінімальне завдання на матч було виконане.

УПЛ. Рух — Шахтар 1:1. Хай живе справедливість! - изображение 3

Але львів’яни не збиралися здаватися та продовжували навалу на ворота Різника. Сич, Дідик, Плюмен — усі вони мали можливість “розмочити” рахунок. Проте ніби якась неймовірна сила (а може й рішення Романова) не давали здійснитися планам Віталія Пономарьова та його гравців. “Рух” продовжував підтискати “гірників” до самого фінального свистка і це вилилося в довгоочікуваний гол Слюбика потужним ударом з 25 метрів. Радості команди не було меж, адже господарі відібрали очки в чинного чемпіона та реалізували чисельну перевагу. І попри купу перепон з боку Фортуни (і рефері), справедливість врешті здійснилася!

фото: медіацентр ФК "Рух"

УПЛ. 8 тур

Львів. Стадіон “Арена Львів”

Арбітр у полі — Віталій Романов (Дніпро)

“Рух” — “Шахтар” 1:1

Голи: Слюбик 88 — Судаков 18

"Рух": Ледвій, Сич, Слюбик, Дідик, Роман, Едсон (Плюман 52), Таллес (Федор 66), Пастух, Квасниця (Рунич 77), Соломон (Теслюк 66), Климчук

"Шахтар": Різник, Гочолеішвілі, Козік, Ракіцький, Азаров, Степаненко, Бондаренко (Конопля 70), Судаков (Назарина 70), Зубков (Сікан 82), Криськів (Кастілло 82), Келсі (Міроші 22)

Попередження: Едсон 48, Климчук 63 — Степаненко 67, Різник 87, Кастілло 90+2

Вилучення: Ракицький 20 (пряма червона)

Оцініть цей матеріал:
Коментарі
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
avatar
Djon (Україна)
тупий марікос, справжнього 3,14дораса у дзеркалі побачиш
Відповісти
1
4
Повернутись до новин
Коментарі 136
avatar
Djon (Україна)
тупий марікос, справжнього 3,14дораса у дзеркалі побачиш
Відповісти
1
4
Prideman (Lviv)
Сам такий
Відповісти
3
2
LEVgcUqs (Чернігів)
Ти помилився сайтами, твої коментарі у чемпіонатах днр і лнр.
Відповісти
5
2
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Урод, тебя так долго не было, может опять заляжешь на дно?
Відповісти
0
0
LEVgcUqs (Чернігів)
Це ти такий.
Відповісти
4
6
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Аффтор, обзор нужно писать, показывая НЕЙТРАЛЬНЫЙ взгляд на игру, а ты придумал ИДИОТСКИЙ заголовок. Ты ненавидишь Шахтер?
Відповісти
0
0
tolina-ystas (Краматорск)
Весь анализ матча справедлив по одному утверждению.В действиях арбитра должна быть определенная последовательность.Это он о чём.Ну удалил ты игрока последовательно постав ещё и пенальти.Все старания,заряженного на это судейского корпуса совершенно не нужны.При такой игре Шахтер и без судей ничего не добъётся в этом чемпионате.
Відповісти
0
1
oda1979 (Запорожье)
Менты и нешахтеры на издыхании. И это хорошо!
Відповісти
0
5
Makar BabokerSTAR (Yokneam ILIt)
Я так бачу, що не усім журналістам подобається критика.
Відповісти
2
0
SD123 (Ясиноватая)
ну что же, футбол и по уровню и по судейству возвращается в начало 00, скоро увидим компьютерные голы и дальнейший судейский беспредел в пользу ФК «Динамо-Медвечук»
Відповісти
4
5
avatar
walcom (Киев)
ой а шо ж когда гол с офсайда засчитали кротикам куда беспредел делся? За своим ахмето бандито надо внимательней быть
Відповісти
0
3
megrivan (Курячі Лози)
Дуже цікава гра. "Рух" виглядав не гірше розпіарених "шахтарів" і до гола Судакова міг уже вигравати 2-0 (удари Пастуха і Слюбіка), але везіння було на боці "Шахтаря". По класу гравців рухівці прграють "Шахтарю" тільки по нападаючим; якщо вони куплять такого гравця, як, наприклад, Гереро в "Зорі", то будуть реальними претендентами на одне з місць з першої трійки. Відносно незарахованого голу Пастуха, то офсайду не було, тому що ЛІВА нога захісника була ближче до лінії воріт, ніж ноги Пастуха (подивіться лінії). Відносно коментів про судівства Романова на користь "Динамо". Це взагалі смішно, бо Романов завжди погано для киян судить їх матчі. Розумію вболівальників Шахтаря", але треба бути об'єктивними і погодитись, що в "Шахтарі" зібрано граців дуже різного рівня, причому недостатньо високого навіть для ЧУ. А ще переїзди туди-сюди, а ще доволі дивний тренер... Тому попереду будуть важкі матчі з програшами будь-кому.
Відповісти
12
3
avatar
scorpius (Ck)
В комментах уже какая-то вакханалия началась на фоне срача. "Моя уходить"
Відповісти
1
1
avatar
Американец 2000
Ещё меня сильно смущает такая несправедливость как нахождение болельщиков на трибунах ((((((Получается что за футбол имеют право болеть и ходить в основном только болельщики команд из западной Украины ???Мало того что нас бомбят ( Харьков и другие горячие места ) каждый день начиная с 24 февраля 2022 года , так ещё и тут притесняют (((((
sticker
Відповісти
4
4
Zapp Brannigan (Київ)
Ці люди є акціонерами клубу, тому де юре мають право бути на трибунах, як його співвласники. Не бачу проблеми, хай Ахметов так само виділить частину акцій фан-клубу Шахти, тоді їх теж на трибуни пускатимуть!
Відповісти
4
1
avatar
Американец 2000
Zapp Brannigan (Київ) - я не функционеров имел в виду , а простых людей которых там много ((((
sticker
 
0
0
Prideman (Lviv)
Тебе послухати, то можна подумати, що на Зх. Україну не прилітає. Ти новини взагалі дивишся? І на сході ситуація гірша тому, що рашка межує з нами переважно на сході і північному сході. Так що говорити про якісь утиски смішно... Ну і клоун.
Відповісти
2
4
avatar
Американец 2000
Клоун это ты и твои друзья которые сдают нашим беженцам из Харькова квартиры по 20000 гривен в месяц у вас там , где прилетают иногда , я не спорю , но это мелочь по сравнению того что досталось нам , и достаётся сейчас ((((((
sticker
 
0
0
Геродот (Винница)
Рух понравился. Много атаковали, нанесли в 2 раза больше ударов по воротам, чем Шахтер, имели кучу голевых моментов, но реализовали лишь один. Так что ничья - закономерный результат. А что Шахтер? А опять никакая игра, лишь епизодами чтот-то вырисовывалось. Особенно "отличалась" защита Шахтера. В прошлом сезоне о ней не писал разве что ленивый. А в этом сезоне стало еще хуже. На флангах в защите появилось два грузина. Как говорится, хочется обнять и плакать. Оба субтильные, сделали свои фланги проходным двором, постоянно проигрывали силовую борьбу. В атаку почти не ходили. Гочолейшвили еще и умудрялся опасные штрафные себе привозить. Да и опытные дядьки вроде Чигринского и Ракицкого. успели за восемь туров привезти себе по красной. Правда, сегодняшнее удаленние Ракицкого, как по мне, весьма сомнительное. Не знаю как другие болелы, а я сколько не смотрел повторы, везде вижу, что тот четко сыграл в мяч. За что тогда удаление? Но как бы то ни было, это не отменяет того факта, что игры у Шахтера нет. Дырявая защита, немощное нападение, натужная, невыразительная игра. Из новых игроков на усиление и выделить-то некого. Такое впечатление, что их купили по распродаже оптом на каком-то восточном базаре. Какой смысл тогда был убирать Йовичевича. А ведь теперь по потерянныи очкам Динамо впереди Шахтера уже на 3 очка. Может в этом и был смысл удаления Ракицкого?.
Відповісти
5
5
LEVgcUqs (Чернігів)
Підтримую 100 відсотків, як завжди коментар, хочеш бути об"єктивним, але він односторонній і зрозуміло до кого. А на рахунок судді Романова, то дійсно, тут він явно думав про Динамо, вилучаючи Рахицького, для того щоб Динамо відірвалося від шахтьора. Яка прозорливість як судді так і Геродота, так тримати.
Відповісти
1
8
avatar
Spokoyno (Київ)
Червона за удар прямою ногою в гомілку! А що до цього було...
sticker
Відповісти
3
3
avatar
жажа_the_best (Харьков)
мне кажецца удаление сракицкого сыграло злую шутку с Рухом. Они стали более разбалансированными, потеряли концентрацию и собранность. Ведь самые убойные моменты как раз Рух создал в начале матча играя в равных составах.
Відповісти
1
4
Prideman (Lviv)
Гарний матч з точку зору видовища. Можливо найкращий в турі. Про суддівство говорити немає сенсу. Стільки людей, стільки і думок. Кожен бачить те, що хоче бачити. Мене як вболівальника Руху більше турбує реалізація моментів. Це тихий жах...особливо вихід Теслюка зліва від на віч і бездарний удар в ближній кут, до того ж мимо...хоча навіть у дитячих академіях вчать, що під кутом,як виходиш треба бити в дальній, бо ближній кут контролює воротар...ех...
Відповісти
7
3
avatar
жажа_the_best (Харьков)
Степаненко справедливая желтая за грубое нарушение правила. Грязный грубиян степаненко просто вытолкнул игрока Руха за пределы поля. Потом еще грязно нагрубил боковому. Тут к Романову вопросов нет.
Відповісти
7
6
Hanter44 (Baburka)
Жижа,ты это сам слышал?
Відповісти
3
5
avatar
жажа_the_best (Харьков)
это слышало 67 тысяч зрителей на канале ютуб
 
7
5
Віктор Бокасса (Betwmount)
Тоді якщо на те пішло треба порівняти червону картку Попову у грі з минаєм і лише жовту гравцю Ворскли, коли той вдарив ногою Ваната по голові. Кротолизи, астанавітєсь, як казав Віктор Янукович.
Відповісти
7
5
avatar
scorpius (Ck)
Бокасса, нах ты стрелки переводишь на других игроков и другие игры? Про конкретный эпизод можешь что-то сказать, или яйца свои проглотил?
Відповісти
3
3
TIRAN (Донецк (Украина!))
это 4мошная провокаторша вика @опоротова
 
1
3
LEVgcUqs (Чернігів)
Опустися трохи вниз і подивися, хто там стрілки переводить, а потім щось відповідай.
 
2
3
avatar
scorpius (Ck)
LEVgcUqs, не влазь в чужой диалог, не к тебе вопрос был
 
2
3
Віктор Бокасса (Betwmount)
Ось він, Донецький рівень спілкування, низький ІQ.
 
4
4
fanatSD (донецк)
ещё одно ....вылезло
Відповісти
3
5
Prideman (Lviv)
Хто тобі таке розказував?
Відповісти
1
1
avatar
жажа_the_best (Харьков)
Юра Панькив..
Відповісти
0
3
megrivan (Курячі Лози)
Брешеш.
 
3
0
Prideman (Lviv)
Не бзди
 
0
2
avatar
жажа_the_best (Харьков)
Красной карточки сракицкому там конечно не было. Там был штрафной и без желтой карточки. То что козловский работает с судьями это факт. Мне рассказывал игрок Руха что вчера грыша козловский возил на своем мерседесе романенко в сауну с коньячком и голыми девицами. И сегодня романов сполна отработал этот подарок. Пенальти правда не успел поставить... Жажа за честный беспорочный и неподкупный украинский футбол! Романенко конечно надо наказать. Но как?
Відповісти
2
7
Prideman (Lviv)
Щодо пенальті, то Романов швидше пожалів Шахтар, коли Гойчелашвілі по факту при прийомі м'яча рукою зіграв, тож формально привід дати 11 метрів був
Відповісти
1
5
avatar
Американец 2000
" Да здравствует справедливость!" Интересно тут есть хоть один адекватный журналист .??? Который хоть немного соображает в футболе ???Столько неточностей здесь всегда и глупых заголовков ((((((
sticker
Відповісти
4
1
TIRAN (Донецк (Украина!))
ты бы послушал этого "журналиста" в аудиотрансляциях!)))))))
Відповісти
2
4
Hanter44 (Baburka)
Откуда возьмутся адекватные и объективные журналисты?Если все они находятся под присмотром ВАСИЛЬЕВА.Да да.! Того самого Васильева,который состоит в штате Динамо
Відповісти
4
8
Prideman (Lviv)
Це ти говориш про адекватність?) Правду кажуть: свого не бачить під носом, зате чуже бачить під лісом)))
Відповісти
0
3
Віктор Бокасса (Betwmount)
Дякую арбітру Романову за прекрасне об'єктивне суддівство.
Відповісти
6
8
fanatSD (донецк)
почему этот "объективный"арбитр так любит работать на матчах шахтёра?уже 3 матча и два .....сидел на ВАР?других нет
Відповісти
2
5
Prideman (Lviv)
Сам себе на матчі Шахтаря призначає)))
 
0
1
Hanter44 (Baburka)
Вы,вероятно ,думаете,что судьи старались на пользу Руха?Ошибаетесь.Это делалось ,как и раньше с гораздо более дальним прицелом,чтобыц обеспечить продвижение дИНАМО
Відповісти
6
8
avatar
Американец 2000
Ну это и козе понятно ((((
Відповісти
4
6
avatar
Djon (Україна)
Та да, марикос, ти дуже розумний цап, тоді зажди усе зрозуміло.
 
4
2
avatar
Djon (Україна)
дурка - бабурка, яке ж ти недолуге створіння, в усьому бачити допомогу Динамо, поміркуй хоч трошки своєю сіренькою речовиною, якщо б усі підсуджували Динамо, то не дозволили б минулого сезону залишитись на 4 місці
Відповісти
3
3
fanatSD (донецк)
кто бы тявкал?
 
4
4
Zapp Brannigan (Київ)
По такій логіці вони б мали зараховувати відмінений гол Руха...
Відповісти
3
1
Prideman (Lviv)
І офсайд там до речі, дуже сумнівний
 
0
2
avatar
vismut (Запорожье)
На спине вратаря Шахтёра написано РЕЗНИК! Согласно Конституции Украины каждый гражданин имеет право на национальное написание своих ФИО.
Відповісти
4
1
TIRAN (Донецк (Украина!))
ещё один слепыш?
Відповісти
1
3
Віктор Бокасса (Betwmount)
А де головний патріот України Ахметов?
Відповісти
5
3
Віктор Бокасса (Betwmount)
Дякую Руху за кротячу розруху!
Відповісти
9
9
oda1979 (Запорожье)
Нешахтеры не футболисты и хреновые актеры
Відповісти
7
5
Hanter44 (Baburka)
Интересно-во сколько обошлось кОЗловскому удаление Ракицкого?
Відповісти
6
8
Віктор Бокасса (Betwmount)
Абсолютно безкоштовно.
Відповісти
6
4
avatar
vismut (Запорожье)
Где справедливость? Ведь сами написали, что сначала Ракицкий сыграл в мяч! Всё. Точка. Это как если бы сначала было вне игры.
Відповісти
4
6
LEVgcUqs (Чернігів)
Якщо вже ти хочеш знати розважливо і не слухаючі цих донецьких типу "експертів", то тут справа в тому, що може він і зіграв спочатку в м"яч, але потім заплів ноги суперника з риском їх зламати. Зрозуміло?
Відповісти
9
6
avatar
Американец 2000
А если бы у бабы выросли яйца , то она была бы дедом ((((((
 
3
6
TIRAN (Донецк (Украина!))
дятел, "з ризиком"! ты даже тут тупишь!!!)))
 
2
7
avatar
vismut (Запорожье)
А Степаненко? Он капитан и единственный кто имеет право общаться с арбитрами на поле. Поговорил с боковым и жёлтая.))) Ты меньше порошенковских слушай и читай.
 
3
7
Віктор Бокасса (Betwmount)
Ага, послав суддю, і все нормально?)))
 
8
4
LEVgcUqs (Чернігів)
Воно і видно що типу американець, по українськи розуму "0".
 
5
1
Prideman (Lviv)
А потім ногою ззаду по опорній нозі...якщо є ризик травми, то гра в м'яч спочатку до уваги не береться
Відповісти
0
0
Матч Футболович
"спаведливость" в названии статьи - как насмешка над здравым смыслом. Этот 3,14дарас со свистком, высосал с пальца удаление низашто, заставил полтора тайма играть в меньшистве, поломав игру уже к 20-й минуте... "справедливость" - карманное судейство, рисуйте уже "компьютерный" гол сразу, клоуны блд
Відповісти
7
9
LEVgcUqs (Чернігів)
Не призначено пенальті за гру рукою Гочолеішвілі, а Динамо призначили за аналогію, Не зараховано вірний гол Руху на 46 хвилині. Як так можна судити?
Відповісти
9
9
TIRAN (Донецк (Украина!))
не заикайся, клоунесса!
 
3
8
Hanter44 (Baburka)
Придурок спутал задницу Гочолешвили с рукой!!!Меня это даже не удивило.
 
6
5
LEVgcUqs (Чернігів)
Ну що ти амеба хочеш мені сказати, що якусь динаму тягнуть з якогось совка. Та щоб ти знав , якщо вже хочеш знати за совок, за Динамо вболівала вся Україна, та і зараз в Україні за Динамо вболіває стільки людей, скільки за всі інші команди УПЛ разом взяті, в т.ч і шахтьор там. І як зараз шахтьор не пижиться, українською командою його не рахують, можливо тільки кучка ватників. Зрозуміло тобі матч футболович., хоча думаю до тебе теж не доходить.
 
3
5
avatar
Djon (Україна)
срач уе.ович, йди нах
Відповісти
3
1
LEVgcUqs (Чернігів)
Ну що я і пишу, срач уе.ович як амеба, він не розуміє, що пишуть.
 
1
0
avatar
Американец 2000
Луческу от таких судейств когда он был в Шахтёре пеной исходил и шапку швырял ! Неужели в Шахтёре сейчас некому бороться от этого судейского произвола ????Этого судью надо навечно убрать из футбола (((((
sticker
Відповісти
7
8
Kaiso Vegas
Ох і у збіговисько перетворилась команда пр Леувені: командної гри – 0, на полі грають якісь привезені ноунейми-аматори. Не розумію чого усі від нього у захваті, поки що усе виглядає так, ніби Патрік просто грається собі у тренера
Відповісти
4
7
avatar
scorpius (Ck)
Не розумію, чого ти вважаєш що від Леувена всі в захваті
Відповісти
1
3
Kaiso Vegas
Суджу з коментарів тут та в інших футбольних комьюніті, зокрема на ютьюб
 
2
0
Kaiso Vegas
А ще по великій кількості дизлайків постам типу мого вище
 
2
2
LEVgcUqs (Чернігів)
Так, у захваті і Палкін і Црна!
 
4
0
avatar
scorpius (Ck)
Vegas, дізлайк це незгода з твоєю думкою, а щодо комьюніті, то не бачив щоб Леувеном аж так відверто захоплювались
 
1
1
Б_РУХ_Т (Вислобоки)
Матч непоганий. Але Козловський на фоні бокалів і пляшок з алкоголем- це дно!
Відповісти
9
1
avatar
Американец 2000
Царёк бл. (((((
Відповісти
1
3
avatar
scorpius (Ck)
Свято в людини
Відповісти
0
1
Hanter44 (Baburka)
Благодарите то,что КОЗЛЕЦКИЙ проплатил удаление Ракицкого
Відповісти
3
3
Prideman (Lviv)
Давно хворієш?
 
0
1
наварін (Київ)
Молодці Рух
Відповісти
6
7
avatar
жажа_the_best (Харьков)
Жаль не дожали донецких вонючек. Еще бы судья добавил 10 минут и точно б забили Ризнику победный!
Відповісти
6
6
fanatSD (донецк)
е.....й уже тут
Відповісти
3
3
avatar
Бapceлиниyc
Да уж.. при Йове Команда была, а при Леувене сброд, какой-то, размазня, какая-то, ни идеи, ни мысли, них уя.
Відповісти
5
2
TIRAN (Донецк (Украина!))
робот - дубль
Відповісти
1
0
avatar
scorpius (Ck)
Впору задуматься о легком игровом кризисе. С самого начала сезона складывется впечатление, что команда выбита из колеи. И впервую очередь из-за смены тренера. Не скажу что хорват был магистр-гуру, да и голландец тоже не физрук, но пока что его идеи в команде не приживаются, отсюда и неуверенная игра большинства футболистов и потери очков вместе с ней.
Відповісти
4
1
avatar
Американец 2000
Позор УПЛ и федерации (((((Тянут динамо за уши ((((((Очень похожее было удаление когда рух играл с Металлистом 1925 Игрок руха сбивает игрока Металлиста в штрафной площади , а судья вместо назначения очевидного пенальти удаляет игрока Металлиста 1925 за симуляцию ( вторая жёлтая ) ((((((Позор такому судейству и такой позорной команде (((((Царьки команд всё покупают ((((((((
sticker
Відповісти
4
6
TIRAN (Донецк (Украина!))
трёхподбородочный порешал
Відповісти
2
4
LEVgcUqs (Чернігів)
100 відсотків згоден, позор такому суддійству . Беззаконня, судді тянуть шахтьор , а Динамо топлять. Не призначено пенальті за гру рукою Гочолеішвілі, а Динамо призначили за аналогію, Не зараховано вірний гол Руху на 46 хвилині. Як так можна судити? Тянуть шахтьор як тільки можуть....
Відповісти
4
5
avatar
scorpius (Ck)
На 46 хв був офсайд. А ти точно зрячий?
 
3
2
TIRAN (Донецк (Украина!))
какой зрячий такой ник себе напишет?)))
 
3
4
LEVgcUqs (Чернігів)
Ну те що ти х-й навіть не казковий , це давно видно, і на рахунок деб-ства теж не заперечую, його зразу видно.
 
2
1
avatar
Djon (Україна)
тупий марікос, якщо б судді тягнули Динамо, то Динамо у минулому чемпіонаті не закінчило на 4 місці
Відповісти
2
1
Грязный Гаррик (C)
Иметь вар и такие нелепые решения...Ужас кто это смотрит вообще..Реальная Базар-Лига...
Відповісти
5
1
Море23 (Одесса)
100% вытянут динамо . Донецку не дадут 2 раза подряд чемпионом быть
Відповісти
7
7
LEVgcUqs (Чернігів)
100 відсотків шахтьор тягнуть.
Відповісти
7
7
avatar
scorpius (Ck)
Те що тягнуть - згоден, але ж тягнуть донизу
 
2
2
LEVgcUqs (Чернігів)
Я ще раз тобі пишу, ти помилився сайтами, твої коментарі у чемпіонатах днр і лнр
 
1
3
Prideman (Lviv)
Ага і тому відмінили гол Руху з офсайду нібито і не дали пенальті за гру рукою Гойчелашвілі...тягнуть
 
0
1
TIRAN (Донецк (Украина!))
надо шахтёру дупамо в очных встречах гупать!
Відповісти
3
4
fanatSD (донецк)
с кем-ослом бондаренко,двумя .....грузинами и .....сиканом?и тренер ещё тот .....тупые замены.убрать судакова,зубкова и крыськива.этот рух нужно было обыгрывать и в меньшинстве
 
1
1
LEVgcUqs (Чернігів)
Я думаю, нагупають.
 
0
3
avatar
Djon (Україна)
мореман з адесци, ти що гнилої кільки переїв? чи зовсім тупий? якщо б судді тягнули Динамо, то не дозволили йому програти чорножопцю
Відповісти
1
0
TIRAN (Донецк (Украина!))
и уберите дятла бондаренко, а купите пихалёнка! этот идиот вместо паса начинает крутиться на месте, вместо получить-ударить - пропускает на другого игрока...
Відповісти
5
1
Море23 (Одесса)
Беспредел . судьи тащут Динамо в тяжелых матчах и топят Шахтер. Красная ракицкому за что. Чисто в мяч там даже желтой не было. Что касается Шахтёра тупой перепуганный и тренер меняет Судакова, Зубкова и Крискива трех лучших . зато два нулевых грузина играют каждую игру . так перепуганный Ризник вечно. Динамо будет чемпионом , но разве что еще президентский Кривбасс вытянут
Відповісти
7
5
LEVgcUqs (Чернігів)
Беззаконня, судді тянуть шахтьор , а Динамо топлять. Не призначено пенальті за гру рукою Гочолеішвілі, а Динамо призначили за аналогію, Не зараховано вірний гол Руху на 46 хвилині. Як так можна судити? Тянуть шахтьор як тільки можуть....
Відповісти
4
6
TIRAN (Донецк (Украина!))
слепыш, пересмотри моменты!
 
1
3
LEVgcUqs (Чернігів)
Перше, ти помилився сайтами, твої коментарі у чемпіонатах днр і лнр, друге, якби ти не був підстилкою, Донецьк би був Україною. 
 
1
5
LEVgcUqs (Чернігів)
А те що ти пишеш зараз Донецьк Україна, у 2014 році потрібно було відбивати Донецьк Україна.
 
2
4
avatar
Djon (Україна)
мореман з адесци, ти що гнилої кільки переїв? чи зовсім тупий? якщо б судді тягнули Динамо, то не дозволили йому програти чорножопцю
Відповісти
2
2
Грязный Гаррик (C)
Слава Руху!Футболистам Руха Слава!Браво!!!)Гуляемся до утра!
Відповісти
5
7
TIRAN (Донецк (Украина!))
жк степаненко тоже левейшая - он плечом оттеснял йуховца
Відповісти
3
10
Alex-696 (Немирів)
Жовта за суперечку з арбітром. Порушення на жовту не тягнуло.
Відповісти
4
1
TIRAN (Донецк (Украина!))
он не спорил, а СПРАШИВАЛ! тем более, что на правах капитана - законное право!
 
3
6
Alex-696 (Немирів)
Та швидше не питав, а напхав х.їв боковому)))
 
5
1
TIRAN (Донецк (Украина!))
напхав - это с "!", а не с "?"
 
0
3
Alex-696 (Немирів)
Як на мене, то "!!!!" )))
 
1
1
Матч Футболович
Напихать там было за что. Скажем откровенно этот 3,14дарас полтора тайма заставил играть Шахту в меньшинстве низашто.
 
2
2
LEVgcUqs (Чернігів)
Та в сторону шахтьора там усе "левейшее" і всі матчі шахтьора в УПЛ "левейшие" . Можливо шахтьор помилився чемпіонатом УПЛ ? Можливо йому потрібно грати в чемпіонаті Африки і там будуть усі його матчі "правейшие"?
Відповісти
0
2
fanatSD (донецк)
гнать надо этого голландца и побыстрее.и сикана на....
Відповісти
4
5
TIRAN (Донецк (Украина!))
сикан - 4мище тупое! вышло на 10 минут, а ни отбора, ни паса нормального
Відповісти
3
2
Грязный Гаррик (C)
ты же кричал что Сцикан техничный типо молодого Зидана...твои слова,потный?
 
5
3
TIRAN (Донецк (Украина!))
ты ваще епанутая, овчина???))))) не пей больше, а то и так козлом скачешь))
 
2
3
Матч Футболович
Я вообще незнаю кто-что в этом Сикане увидел?! Никакой. Еще по Бохумам в аренду ходит. Напоминает мне такого же никакущего Борячука, полагаю и итог карьеру будет одинаковый. В каком-нибуль днище.
 
2
0
TIRAN (Донецк (Украина!))
как кто? его агент! вон уже места в очереди европейским клубам продаёт
 
1
0
Матч Футболович
Нападения в Шахте давно нет, одни обрубки, да ветки с корчами. Уже даже деревнный Гладкий, которого я нещадно критиковал, на фоне Сикана марадонной выглядит. Времена Геры Мхитаряна (хотя он не чистый напад, но чутьё топ), Тейшейры и даже слегка бревенчатого Брандао - это как на космическом корабле в соседнюю галактику слетать(((
 
1
0
TIRAN (Донецк (Украина!))
клоуны, какая справедливость? чистый вынос мяча от ракицкого, а йуховец даже не подумал поберечь свои ноги
Відповісти
6
7
avatar
scorpius (Ck)
Похоже, что по тем или иным причинам, в этом сезоне Шахтеру чемпионом не стать.
Відповісти
5
3
fanatSD (донецк)
видимо зря поменяли тренера.да при йовичевиче плевались.но то что с командой происходит сейчас.
Відповісти
5
3

Новини Футболу

Найкращі букмекери

Букмекер
Бонус