ЄВРО-2024
ЄВРО-2024

ЄВРО-2024 - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

Сербія - Україна 2:2. Непереможні


Слідом за клубами українська збірна також рятується на останніх хвилинах

Сербія - Україна 2:2. Непереможні

Олександр Риженко Автор UA-Футбол

Події матчу

  • 1:0 - м'яч після дальнього удару Тадіча влучив в українському штрафному майданчику в лікоть Матвієнку, пенальті реалізував сам Тадіч.
  • 1:1 - Коваленко віддав на хід Циганкову, той накинув до лінії воротарського, звідки Яремчук головою відправив м'яч у сітку.
  • 2:1 - Мітрович замкнув подачу з правого флангу.
  • 2:2 - Бєсєдін у фінальному штурмі забив з меж штрафного майданчика під ліву стійку.

Трикутник в центрі поля через відсутність Степаненка і Зінченка заповнили Сидорчук з Коваленком відповідно. Коноплянка, схоже, виявився не готовий по здоров'ю, тому з перших хвилин праворуч в півзахисті вийшов Циганков. Гравці на інших позиціях були очікувані.

Хоч на папері українська розстановка виглядала 4-1-4-1, як мінімум при обороні ця схема трансформувалася в класичні 4-4-2, коли Яремчук і Ярмоленко працювали в атаці, а під ними розташовувався квартет хавбеків. Ідея, зізнатися, була так собі, враховуючи, що така структура давала дуже невиразні результати.

По-перше, Маліновський, схоже, ще не відійшов від святкувань, тому провалював практично кожну гру один в один, коли з м'ячем був суперник. Вже в дебюті він упустив опонента перед штрафним, потім не встежив за фланговою атакою, а в довершення Руслан не допрацював на підстраховці Миколенка, коли той не втримав Радоніча, ну і ланцюжок подій призвів до пенальті з голом. Щоб якось полегшити життя півзахиснику "Аталанти", туди при грі без м'яча почав зміщуватися Яремчук, від чого дихати реально стало простіше.

По-друге, на жаль для Сидорчука, він виявився не рівноцінною заміною для Степаненка. Сергія на полі взагалі не було видно. Принцип Степаненка "коси все, що бачиш" , не про опорника "динамівців", який в цьому відношенні виглядав, скажімо так, занадто м'якотілим. Як підсумок, у гостей перед своїм штрафним хіба що була чисельна перевага, але ніяк не якісна.

Та й взагалі, нашій команді не вистачало концентрації. "Синьо-жовті" начебто і хотіли виграти, але не було видно азарту а головне - агресії. Всі позиційні атаки упиралися в оборонний мур, класичні високі забігання Миколенка і Караваєва часто ні до чого не приводили.

У підсумку, за весь тайм нам вдалося створити десь два з половиною моменти: класний розрізний пас на Яремчука (хоча зліва був вільний партнер) і відскок призвів до удару в стійку Ярмоленка; практично з нічого виник наш гол; а ще Яремчук завершив контратаку ударом у праву "шістку".

Не сказати, що ці три епізоди стали наслідком якоїсь вже дуже яскравої гри гостей. Тут більше серби почали діяти за результатом і частіше дивитися в смартфони, як там грає Португалія. За це і поплатилися нічиєю до перерви.

Друга половина почалася для нас зі ще одного пропущеного. "Маліна" знову не встиг повернутися в свою зону, "Микола" і не підстрахував, і не накрив, що призвело до фланговому прориву і подачі за воротарську. Там з наших - нікого. Ніхто ні персонально не крив, ні зонально, що звільнило зону відразу для двох сербів в районі дальньої штанги.

Але поступово гра стала нагадувати те, що ми спостерігали і до перерви: серби зрозуміли, що можна на холостих обертах дотягнути до фінального свистка і віддали м'яч нашій команді. Інше питання, що в атаці у гостей практично нічого не клеїлося: знову-таки, не вистачало руху. Тому: або доводилося віддавати всі передачі в боротьбу, або нашим гравцям самим разом з м'ячем йти на суперників.

Господарі в цей час здорово використовували контратаки, кілька разів дуже гостро закидаючи м'яч за спини нашим захисникам. Виручали центрбеки разом з голкіпером, нейтралізувавши кілька моментів.

Розв'язка дуже нагадала інший поєдинок на Балканському півострові, який було зіграно трохи більше тижня тому: Пятов знову пішов у чужу штрафну, де у великій штовханині і панічних спробах сербів якось відбитися м'яч вдало відскочив до Бєсєдіна: Артем пробив кострубато, але в мертву для воротаря зону.

Українська збірна завершує календарний рік без єдиної поразки - раніше такого ще не було. Що ще приємніше: нам вдалося дотиснути суперника і не опустити руки навіть коли час пішов на секунди, а гра весь матч не клеїлася. Вже стає приємною традицією, що наші команди не пропускають перед свистком, а забивають самі. Так тримати.

Підсумкова таблиця групи В

# Команда І В Н П М РМ О
1 Україна 8 6 2 0 17-4 +13 20
2 Португалія 8 5 2 1 22-6 +16 17
3 Сербія 8 4 2 2 17-17 0 14
4 Люксембург 8 1 1 6 7-16 -9 4
5 Литва 8 0 1 7 5-25 -20 1

Цифри і факти

  • збірна України завершує відбірковий раунд без поразок і на першому місці в групі B, з другого рядка у фінальну стадію Євро виходить Португалія.
  • вперше в історії за календарний рік наша збірна не програла жодного матчу.
  • Сербія вперше за п'ять матчів забила у ворота України і не програла.
  • Україна забиває в дев'ятому матчі поспіль.
  • наступний збір нашої головної команди повинен відбутися в березні, коли буде "вікно" для матчів національних збірних.
  • жеребкування фінальної частини Євро-2020 відбудеться 30 листопада.

Сербія - Україна 2:2
Голи:
Тадіч 9 (пен.), Мітровіч 56 - Яремчук 32, Бєсєдін 90+3
Сербія: Райковіч - Родіч, Коларов, Міленковіч, Нік.Максімовіч - Нем.Максімовіч (Мілівоєвіч 76), Гудель - Радоніч (Мілінкович-Савіч 82), Льяйїч (Гачиновіч 69), Тадіч - Мітровіч.
Україна: Пятов - Миколенко, Кривцов, Матвієнко, Караваєв - Сидорчук - Ярмоленко, Маліновський (Шахов 88), Коваленко (Шепелєв 77), Циганков (Бєсєдін 77) - Яремчук.
Попередження: Радоніч 35, Коларов 84 - Матвієнко 8

Оцініть цей матеріал:
Коментарі
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
Vova Andrienko
Наконец я дожил до этого дня когда наши команды забивают волевые голы на последних минутах! Браво!
Відповісти
1
0
Повернутись до новин
Коментарі 170
Vova Andrienko
Наконец я дожил до этого дня когда наши команды забивают волевые голы на последних минутах! Браво!
Відповісти
1
0
vorofan (Житомир)
Хм, последние секунды игры стают коньком этой сборной? Чехия, Люксембург, Эстония, Сербия...
Відповісти
0
1
Astronomy (Березне)
матч не бачив не віриться що ДЕРЕВО зрііняло рахунок! десь напевне гімна наївся перед виходом на поле!Вітаю всіх з позитивним результатом
Відповісти
2
7
avatar
AndrewKruk (Київ)
"гімна" - то ти гімо
Відповісти
4
2
Acsakal (Kharkov)
Аналіз матчу, м'яко кажучі, дивний. Згідно огляду автора, винуватець обох голів - це ... Маліновський! Ну так, він провів не найкращий матч (автора чомусь так дратує причина цього - народження в Руслана першої дитини!?), але ж даруйте: а хто в нашій збірній сьогодні не лажав??? Ярмоленко, який нікого не народжував, скільки разів втрачав мяча просто тому, що починав з ним возитися? Про Караваева навіть і говорити нема про що: стільки разів, як його, в негативному сенсі коментатор матчу не згадував жодного іншого гравця в обох командах. Навіть з картинки другого голу видно, що в нашому карному 3 серби і 6 українців, але всі вони зосереджені з лівого флангу до центру, включно із ПРАВИМ захисником КАРАВАЄВИМ, і навіть якби Малиновський повернувся на 1-2 секунди раніше, не факт, що 3 наших змогли б завадити 3-м сербам зробити навіс на абсолютно порожній правий фланг, де мав би бути Караваєв. А перший гол - то абсолютно дивний рух Матвієнко, який замість прибрати руку, став повертати корпус, залишивши руку на місці... Малиновський мав смикнути Матвієнка за руку, привязавши до неї мотузку? Ну а стосовно гри в цілому, то радує, що в нашої збірної нарешті з'явився характер! Хоча майстерності сьогодні явно бракувало... Де ті прогнозисти, що вангували: 1:2, 1:3??? Гравці сербської збірної коштують втричі дорожче, ніж української, а ми їх у відборі обійшли... Тож про що це говорить? Про те, що наш тренерський штаб працює значно краще, ніж сербський.
Відповісти
2
1
ArmagedOFF (Черкассы)
Про те, що португальська збірна оцінюється в 5 раз дорожче ;)
Відповісти
1
0
Mexxxxx (Просяная)
Ну что, надо чаще подключать к атакам Пятова. Его появление в чужой штрафной просто сеет панику и хаос и все заканчивается голом. Пару раз за тайм надо пробовать, раз такое дело)
Відповісти
4
0
avatar
Йог Сотот (палата №6)
А в воротах кто в этот момент будет стоять, Кривцов?
Відповісти
1
1
Vorverst (Красноперекопск)
MES QUE UN CLUB. А это уже слова мужчины. Если обидел приношу свои извинения.
Відповісти
1
0
avatar
MES QUE UN CLUB
Да ну, зачем обижаться, тем более ничего обидного я не вижу. Мальчик, так это так и есть, я не девочка Я такой, люблю веселиться. Жизнь слишком коротка, нет времени ворчать. )
Відповісти
2
0
avatar
Йог Сотот (палата №6)
Ты не мальчик.. Ты Дедуля. Товарищ не в курсе..
 
1
0
Mole-beat (Чернігів)
Молодці! Будемо вірити в успіх на Євро-2020.
Відповісти
4
0
sleva8686 (Bila Tserkva)
Здивувало, що одноногі Циганков із Ярмоленком віддали гольові передачі ПРАВОЮ. І якщо Ярмола робив це й раніше, то від Цигана я такого не очікував. Кислувата гра з несподіваною кінцівкою
Відповісти
5
3
liverrpoolfc1892 (Київ)
интересный матч получился. до крайней минуты украинцы давили и надежда на то, что Украина вернется со щитом, жила. кстати, этот матч с неслабым и мотивированным соперником, на его поле показал, что украинцы способны без плаксивых кротовских мар.тышек обыгрывать неплохие команды. а вот что бросилось в глаза: игроки/воспитанники Динамо отдают голевые (Цыганков, Ярмола)и забивают (Беседин, Роман Яремчук), а игроки/воспитанники сепа.ркотов привозят голы (караваев) и пенальти (Матвиенко).
Відповісти
13
14
avatar
Drovko (Lviv)
"Серйозно" ти розбираєшся в футболі)))...Відколи то Яремчук являється вихованцем Динамо, якщо він корінний львів'янин і починав грати у Карпатах? Те саме стосується Ярмоленка: він є вихованцем чернігівської Десни, саме там починав, а ДК перейшов пізніше. То по -перше. По - друге: може хватить вже ділити збірну на динамівських і донецьких? Вже аж нудить від того.
Відповісти
11
8
Cherkasskiy (Черкаси)
Не звертай уваги! Таке може написати лише людина яка не реалізувалася в житті.То хоч тут(коли ніхто його не баче) він може "злити" свою злість та комплекси....
 
6
5
liverrpoolfc1892 (Київ)
да не, куда мне до тебя, эксперта футбола. я всего лишь сказал очевидные вещи: Яремчук, Ярмола, попав в систему Динамо и став его воспитанниками, благодаря намного более высокой квалификации тренеров, выросли в высококлассных футболистов и получили приглашения в еврочемпионаты, и теперь забивают голы и раздают передачи. ну а если тебе, якобы львовянину, безразлично, что большая часть сепа.рокротов, глорившие за дау.нбас, и, вероятно, готовые присоединиться к бывшим одноклубникам, которых уже набралось пол-команды в стране-агрессоре, то ты просто уставший зеленый овощ.
 
4
12
avatar
Drovko (Lviv)
liverrpoolfc1892 (Київ) ..ти взагалі в курсі, що вихованцем клубу вважається футболіст там, де він починав грати, а не там, де він пізніше потрапив, почав забивати голи і став висококласним футболістом. Вловлюєш різницю? По твоїй логіці тоді виходить, що наприклад хорват Срна є вихованцем Шахтаря, тобто донецького футболу. Він же всю кар'єру провів фактично в Шахтарі і саме там розкрився. Тобі самому не смішно таке говорити, клоун? Так що про зеленого овоча собі розкажи.
 
5
5
avatar
knmua(Киев) (Киев)
"УЕФА считает собственными воспитанниками тех игроков, которые, вне зависимости от национальности, тренировались в данном или любом другом клубе этой же национальной ассоциации в течение как минимум трех лет в возрасте от 15 лет до 21 года." Тож вихованецем є гравець відігравший мінімум три роки за клуб починаючи з 15-ти років, а у Львові Яремчук грав лише на дитячому рівні і не є вихованцем Карпат. Теж саме стосується Ярмоленка, який в жодній чернігівській команді не не грав 3 роки!
 
1
0
FC Energy (Новая Каховка)
Разжигатель ненависти? Ещё и расист.Пора начать привлекать подобных к ответственности.
Відповісти
7
4
liverrpoolfc1892 (Київ)
пора таким как ты уе.ывать в страну-агрессор, кротовской прихвостень
 
2
8
Acsakal (Kharkov)
Ви свою расистську волинку ще не продирявили? І яка ж у вас цікава арифметика: Яремчук посидів на лавці ДК, так і не отримавши нормального шансу і загравши лише в Бельгії - то він "динамівець", бо сьодні відзначився; Караваєв грає за Динамо, але привіз сьогодні гол, то він все ще "кріт". Така ж "цікава" арифметика є ще тільки в представників "руССкага міра": все, що найкраще, - все їм, все, що лайно, так і ладні сусідам підкинути... Споріднені душі?
 
4
4
vituynia (Черкассы)
Настроение хорошее,не самый выдающийся матч нашей сборной,но без ключевых игроков центра, результат всё таки добыли.Появилась какая то уверенность в собственных силах,чего не наблюдалось в былые годы.По игрокам,ну а что вы хотели,сезон заканчивается,наверное накопилась какая то и психологическая и физическая усталость,но все играли до последних секунд. У меня претензий нету даже к Сидорчуку,да он уступает Степаненко,но сегодня сыграл нормально. Единственое чёрное пятно в сборной - светловолосый Коваленко,который непонятно что делает в этой сборной,как был нулячим,так и остался.
Відповісти
9
3
avatar
Spokoyno (Киев)
Відстояли рік без поразки. ЧУДОВО! ОБ'ЄКТИВНО 1) Серби грали "товарняк"... забили та зупинялись. Наші все ж таки боролися до кінця. 2) Так в нашій збірній не було двох гравців основи. Степаненко, тут Сидорчук на підміну підходить, але як альтернатива НІ! Тарас більш зіграний з теперішній командою. А що Сергій як більшість опорників жорсткий, але не "автоген" то це скоріш ПЛЮС! Зінченко рівноцінний заміни поки не видно. 3) Ярмоленко??? Те що Андрій видав феєричний матч така ж брехня, що він не був одним з лідерів. Принаймні уваги до нього суперників. Як часто ми бачили, як проти нього грало 3... 5 суперників! Не дивовижно, що він всіх не зміг "однією лівою", але питання чому тимчасово вільні партнери не відкривалися?!? 4) Як і очікувалось два м... "збиті льотчики". Занадто пізно вони потрапили до збірної. Більшість у такому віці закінчують свої виступи за збірну. 5) Я розумію, що сліпишив навіть цей гол Беседіна не примусить критично подивитися на ситуацію. Так техніки у Артема тільки на чемпіонат України і то коли він постійно грає, утім іноді треба і тупо "землю рити". 6) А тренерському штабу є над чим голову поламати особливо над награванням півзахисників центра поля.
sticker
Відповісти
4
0
Vorverst (Красноперекопск)
Всем скептикам о назначении Шевченко прямо в мо -у.
Відповісти
0
10
avatar
MES QUE UN CLUB
Ты посмотри драчун какой
Відповісти
9
0
Vorverst (Красноперекопск)
Извините,.Это я образно.
 
0
3
Vorverst (Красноперекопск)
Для МОЙ КЛУБ (MES QUE UN CLUB) никто никого быть не собирается.
 
0
1
avatar
MES QUE UN CLUB
Ну и славненько. Теперь мне не страшно))
 
2
0
Vorverst (Красноперекопск)
А что испугались? Я ведь офицер Советской армии могу очень много.
 
0
5
Vorverst (Красноперекопск)
Вы , мальчик, мне напомнили моих бойцов в ранней моей офицерской молодости в начале 70-х годов. Не которые не могли без мата три слова связать в предложение. Мне очень жаль что вы не поняли значения моего предложения ( Всем скептикам о назначениии Шевченко и т.д.)
 
0
2
avatar
MES QUE UN CLUB
Vorverst (Красноперекопск) Ну я уже взрослый мальчик, недавно исполнилось 52 года. И тоже не мало послужил своей стране (США) и в армии в том числе. Только не пойму почему мои шутки Вы не поняли, я и смайлики на всякий случай в конце ставил. )) Всё нормально, наши армии сильны и мы вместе надерём *опу Путину )))
 
4
1
avatar
Йог Сотот (палата №6)
Алекс, он бывший офицер СОВЕТСКОЙ армии и в дни твоей весёлой и бесшабашной молодости, когда ты служил в армии США, а потом и в ЦРУ, он был твоим условным противником, как впрочем и я, когда служил в СА в 80-х.. Так шо хорошо, шо мы познакомились друг с другом пять лет назад, а не тогда. )) Да, кстати, я ст. лейтенант запаса, если шо..
 
1
0
avatar
MES QUE UN CLUB
90-91 года- Кувейт, а перед этим адская неделя в Панаме. 2001 - 3 месяца в Афганистане. Не очень бесшабашная молодость получилась, просто благодаря тому, что ищу позитив во всём и люблю подурачиться, помогло мне пройти через это всё и в результате оставаться таким же,в отличие , к сожалению, от некоторых моих сослуживцев.
 
1
0
Vorverst (Красноперекопск)
СПАСИБО ШЕВЧЕНКО И ЕГО СБОРНОЙ ЗА СЕЗОН, БРАВО РЕБЯТА
Відповісти
8
1
ArmagedOFF (Черкассы)
Год камбеков!
Відповісти
1
0
vlotko (Броди)
Молодці! Ми на Євро! А згадаймо що мало хто вірив у тренерський талант Шевченка три и два роки тому назад ( я в тому числі ) великі у всьому великі.
Відповісти
5
0
avatar
MES QUE UN CLUB
Відповісти
3
0
avatar
Yarik-11 (Кіровоград не Кропив)
Молодцы сборная! Поздравляю всех с первой корзиной и сезоном без поражений. Ждём жеребьевку ну и само Евро. Спасибо Шеве и ребятам за хорошие эмоции. Молодцы!!!!!!!!
Відповісти
9
0
avatar
MES QUE UN CLUB
Молодцы Украина! Сделан уверенный шаг вперёд. Надеюсь в следующем году в Европе иначе заговорят об Украине. PS. В хорошем смысле. ))
Відповісти
11
0
avatar
Йог Сотот (палата №6)
Скажем большое спасибо товарищу из дружественных нам Соединённых Штатов Америки за тёплые слова о нашей стране!
Відповісти
1
2
avatar
MES QUE UN CLUB
 
1
0
Kela (Одесса)
Народ самолет с национальной командой прилетает в аэропорт "Борисполь" примерно в 22.0) давайте встречать!
Відповісти
8
0
VAO (Луганск)
Смотрел игру со второго тайма. Сложилось впечатление что игра на отьб..... Либо это так либо без Зинченко Степаненко в центре все ломается сразу. Малиноский как-то не очень но может ему было сложно одному. Сидор не впечатлил вообще. В общем странный матч. Играли странно. Забил Беседин...Хорошо что хотя-бы ничью спасли. Заканчивать такой хороший год - поражением - совсем лишнее.
Відповісти
5
2
avatar
Rezerf (Чернігів)
Согласен. Зина, Стёпа, Малина - это Бермудский треугольник для соперников, они в нём пропадают. А альтернативы увы нет.
Відповісти
2
3
progres (Луцьк)
Всі, хто казав, що з Шеви паршивий тренер, випиляйтесь звідси і ніколи не коментуйте футбол. Тобто ідіть нах!
Відповісти
7
11
avatar
Drovko (Lviv)
В нього просто хороші помічники. В цьому секрет його успіху. Тренер без досвіду роботи не може бути хорошим.
Відповісти
9
3
avatar
trust in LFC1892 (Киев)
Ти з самого початку так казав чи перевзувся в розумника лише нещодавно, типу - "я завжди знав!" ?
Відповісти
4
2
UA Hero (Chernivtsi)
Твій Шева тупий прихвостень СДПУ(о). Якщо б не тіньові асистенти італійці, наша збірна була б зараз в ср...ці...
Відповісти
4
2
avatar
Йог Сотот (палата №6)
Спасибо надо сказать тем двух седовласым дядечкам, шо сидят за спиной Шевченко.
Відповісти
3
1
Comment06 (Украина)
Аукнулся таки товарняк с Эстонией вторым составом! Команду просто не узнать- пропали комбинационность, точность, скорость, сыгранность, ничья- подарок судьбы фартовому Шевченко. Сербы тоже не впечатлили, поэтому еще досаднее от невыразительной игры наших. Без Степаненко-Зинченко-Марлоса выглядели заурядной командой, разочаровал Караваев. Ну, да ладно, досрочно выиграли сильную группу, впервые весь год без поражений, заслуженно попали в первую корзину. Лишь бы сегодняшний урок пошел впрок, не поймали звездочку, помнили оба матча с Люксембургом, и на ЧЕ показали свою лучшую игру- а она есть!
Відповісти
7
5
GENDARM (Kyiv)
Чесно кажучи не розумію естетствующих вимог від вболівальників. Команда (піаніст) зіграла так, як зараз може. Ну стріляйте в них! Свого часу при Блохині гра в основному була повний відстій, але на бійцівських якостях і фарті виграли відбіркову групу.Зараз при дебильному порядку проведення євро насрати який кошик, перший чи другий, за великим рахунком. Не було то ніяким стимулом.А ось те, що в нас два нападники забили, і серед них Беседін, ось привід для позитивних емоцій.
Відповісти
16
2
avatar
trust in LFC1892 (Киев)
Вважаю, завжди треба ставити планку трохи вище, вимагати трохи більшого. Прогрес досягається лише через постійні виклики або самому собі, або зі сторони. Тож нічого поганого в цьому немає. Є конструктивна критика, і є коли похвалити за діло. Одне іншому не заважає. Коли жеребкування, до речі?
Відповісти
6
0
аалекс ( Крым)
30 ноября
 
1
1
avatar
trust in LFC1892 (Киев)
Спасибо
 
0
0
воха73 (киев)
Дякую Нашим Хлопцям!
Відповісти
7
1
popperklopper (Днепропетровск)
Шахова вместо Сидорчука 9сегодня0
Відповісти
1
4
Djibouti (Djibouti)
Или я что то пропустил, когда это Яремчук успел желтую получить?
Відповісти
0
0
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
Пропустил. В конце матча за фол в атаке. но єтого не показывали, да.
Відповісти
0
0
аалекс ( Крым)
Не удивляйся, даже редакция пропустила.
Відповісти
1
0
Karamba911 (Львів)
В пам'яті матчі наших клубів, чи матчі збірної не за часів Шевченко!!! Коли наші команди ВИМУЧУЮТЬ, той довгостраждальний і такий необхіднмй ГОЛ, а суперники "На Лєгкє" забивають два! Так от, сьогодні враження було зовсім ПРОТИЛЕЖНЕ! Дяку Шевченку і його команді, дякую гравцям, лякую Пятову, що на останніх хвилинах побіг вперед!!! Цей відбір- це великий прорив для ношого футболу!!! Люди треба радіти , що внас на даний момент така команда!!! КОМАНДА - гравці, тренер, вболівальники, Батьківщина!
Відповісти
14
0
Romerik (YNWA)
Полностью согласен.. И за Пятова тоже. При Фоменко были бы указания оставаться на воротах, и чтоб третий не пропустить он бы до последнего заднего полевого поставил ещё одного для надёжности. А вот сейчас сборная видно что бьётся до последней секунды...
Відповісти
12
0
Joyce (Donetsk)
Приношу свои извинения г-ну Павелко! Он, вероятно, и сам в ужасе от случившегося:) Счет вполне пристойный, учитывая стремление Тадича отомстить, но сама игра не произвела сильного впечатления. В любом случае, большое спасибо СБУ за выход на Евро 2020!
Відповісти
3
8
аалекс ( Крым)
Беседина не предупредили)))
Відповісти
2
4
Dozenko (NewYork)
Гении аналитики, которые ждали сегодня 0-5 - обратите внимание на общую стоимость футболистов Сербии и Украины а потом вякайте. Как мед так ложкой...
Відповісти
7
4
avatar
Rezerf (Чернігів)
Сегодняшний состав сербов на 200 миллионов $ дороже. И это у них ещё Йокича не было.
Відповісти
1
0
avatar
Динамо-машина (Киев)
Вы тут бл*ть все такие эксперты. Только критиковать можете.Ярмоленко красава, это раз. Ему 30 лет, вес за 80 кг и вы хотите, что бы он был как пуля? Он свой уровень держит, техничный очень, позиция, корпус. Отдал голевую на Артема! Беседин молодец, очень рад за него. Это два. Цыганков вам не нравится? А кто отдал голевой пас на Яремчука? И Сидор тоже каши не испортил. Это три. Просто на этом сайте почти все Динамофобы. Но динамовцы в который раз сделали игру для сборной!
Відповісти
19
12
avatar
Drovko (Lviv)
Прочитай останню свою фразу і ти зрозумієш хто динамофоб)) Як то кажуть чия би корова мичала
Відповісти
6
6
avatar
Динамо-машина (Киев)
Я Динамофил!) Ибо болею за Динамо Киев!
 
2
3
Romerik (YNWA)
Глупо критиковать человека за плохую резвость и передвижения, учитывая что он всю жизнь бегал как медведь...Это его манера бега такая. Но согласись что он здал в последние года. Ещё много может, но уже не тот что был несколько лет назад. Сидор, что бы ты не говорил, но при здоровом Степе это не игрок основы. По Цыганкова претензий нет. Это один из его привычных матчей. Но не лучших. Есть потери, есть отличные действия...
Відповісти
8
2
avatar
Динамо-машина (Киев)
В принципе во всём с тобой согласен. Степа сильнее Сидора, базара ноль. Витя но нормальном уровне. Ну а Ярмоле уже 30, плюс год без футбола. Но он все равно в порядке! И нельзя его так критиковать, как тут некоторые.
 
3
3
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
Он зверь на фонебольшинства игроков нашей сборной, но он сильно сдал, это факт. Полгода без игры просто так не проходят.
Відповісти
3
2
tolina-ystas (Краматорск)
Не было там динамовцев или донецких-были там игроки сборной Украины.Угомонись .
Відповісти
13
3
Hunter02 (Винница)
А шепелев, а караваев, за них ти також радий?
Відповісти
2
3
avatar
Динамо-машина (Киев)
Да, выступать за сборную - это честь. Я за них рад. Как за динамовцев, так и за украинцев
 
2
2
vlotko (Броди)
Радує те, що голи забили ті хто мав це робити - нападники. Команда без чотирьох основних добилася успіху не особливо напружуючись, не будучи особливо мотивованим.
Відповісти
9
1
popperklopper (Днепропетровск)
вратарь сам показал Ярмоленко куда давать передачу0000
Відповісти
3
1
avatar
Drovko (Lviv)
Не розумію чим Шепелєв, Бєсєдін, Коваленко кращі за пацанів, які виграли молодіжний чемпіонат світу? Тим що вони в ДК грають? Той же Булеца, Конопля і Цитаішвілі нічим не гірші, а як на мене і кращі.
Відповісти
4
12
avatar
Динамо-машина (Киев)
Ты динамофоб. Молодых время ещё придёт, они ещё не окрепли. По Коваленко согласен, бревно.
Відповісти
6
7
avatar
Drovko (Lviv)
Прочитай мій комент тобі про динамофобію вище, чудо)). Я говорю про те, щоб в збірну брали граців, які сильніші на даний момент, а не за принципом тому що з ДК. А загалом мені від твого ДК ні жарко ...ні холодно. І якщо вже на то пішло: Булеца і Цитаішвілі такі самі граці ДК, як Шєпєлєв чи Бєсєдін...просто Булеца грає в оренді. Тому про яку динамофобію з мого боку ти говориш сказати важко.
 
3
5
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
Твои молодые играли в молодежке. Что они там наиграли, рассказать? Беседин - бравно, но он очень цепкое, наглое и сильное бревно. Беседин нам нужен. А вот Шепелев, не знаю, имхо, очень слаб. Сидорчук - слабое звено, вот тут можно было бы кого-то и помоложе наигрывать, но видимо нет кандидатур.
Відповісти
5
7
avatar
Drovko (Lviv)
Що вони там награли? Вони виграли чемпіонат світу...
 
3
2
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
Я про молодежку U21, они даже там уже теряются, а выиграли они детский чемпионат, да и то, играя по Фоменко в бей-беги. Молодцы конечно, но надо расти. И подстраиваться под другой стиль.
 
3
1
progres (Луцьк)
А дійсно - чого? Члго Шава тренер СбУ, а не ти?...
Відповісти
1
1
avatar
Drovko (Lviv)
"Члго Шава?")) Ти що по клаві не попадаєш? Про Шеву мій комент читай вище))
 
0
0
VAO (Луганск)
Тем что взрослый футбол от молодежного отличается также сильно как УПЛ от первой лиги нашей. Скорости другие. Времени для принятия решения в раза три меньше. Каждая ошибка не точная передача неправильная позиция может привести к голу с большей вероятностью. Даже физические аспекты - игра корпусом подкаты толчки - все это во взрослом футболе на порядок выше.
Відповісти
3
0
Николаевич76 (Александрия)
а ничего что Булеца, Конопля і Цитаішвілі им всем по 19 лет??? Хоть представляешь как бы они сыграли даже против сербов, Команда горела, нужно было спасать игру, а не эксперементировать. Поэтому и выпускали провереннных.
Відповісти
0
0
avatar
trust in LFC1892 (Киев)
Как заказывал. Не смотря на игру, спасибо за 1-ю корзину. Миколенко, Караваев были ужасны. Прям совсем. Сидор, Циганков - ни рыба, ни мясо сегодня. Ярмола и Коваленко (как ни странно это писать) - выше среднего. Малиновский с желанием и старанием, но оч посредственный матч выдал, за исключением парочки эпизодов. Терял мячи, передерживал, закапывая перспективные варианты развития атаки. Ну ему простить можно Кривцов, Матвиенко, Яремчук, Пятов были на уровне. А вообще выглядело так, будто у команды внезапно пропала мотивация играть. Играть на уровне, к которому сами нас приучили за этот отборочный цикл. Странно, казалось бы, 1-я корзина на Евро, и окончание года на отличной ноте - весомые аргументы. Спасибо, хоть в конце характер проявили.
Відповісти
7
8
Киевский Майстер (Kyiv/Khmelnytskyi)
А ты уверен что Нидерланды будут получше со второй корзины, которые немцов побеждали и едва не скинули с первой корзины, как и в финале лиги наций играли?)
Відповісти
6
1
avatar
Drovko (Lviv)
Просто в першій корзині кількість місць обмежена і всі сильні команди туди не втиснеш, як не старайся.)) Все одно хтось буде зайвим.
 
1
1
avatar
trust in LFC1892 (Киев)
Нидерланды это конечно сборная для 1-й корзины. А ты из будущего? Нам Нидерланды попались? Или откуда такой инсайд? Я знаю точно, что в первой корзине находятся сплошные "Нидерланды" по уровню, да ещё покруче. А во второй - Нидерланды, да Хорватия ещё. Выбор очевиден.
 
0
1
Tenma7 (Чернигов)
Судя по всему нам нидерланды попадутся, если вдруг немцы не профукают первое место
 
3
0
ArmagedOFF (Черкассы)
trust in LFC1892, Хорватия нам никак попасться не может. Нидерланды почти гарантированы. Могут еще быть немцы, англичане, испанцы, если последнюю игру провалят.
 
0
0
avatar
trust in LFC1892 (Киев)
Блин, а где чекнуть расклады можно? Я упустил что-то важное, судя по всему
 
0
0
ArmagedOFF (Черкассы)
Для понимания формата турнира смотри Вики, или офсайт УЕФА.
 
0
0
bulpi (Днепропетровск)
Миколенко и Караваев были противоречивы. Местами хороши, местами нет. Сидор - на своем уровне (достаточно низком, увы). Цыганков отдал шикарную передачу.
Відповісти
2
1
avatar
trust in LFC1892 (Киев)
Соглашусь, что Кара местами в атаку ходил неплохо, разок другой. В обороне - мрак. Миколенко (для меня) сегодня худший игрок, или один из. В первом тайме его Радоньич как хотел возил. В атаках и вовсе замечен не был. Ну эт моё мнение. Серёга может куда лучше, он не раз это доказывал. Сегодня было ни то, ни сё. Да, Рыжий был ни о чём, но голевую здорово отдал, не спорю.
 
1
2
Sandra777 (Львів)
Гра жах Сидор і Вітя павлік це рівень мальти.чим вони крашчі умовних Ковальців чи Назарин????
Відповісти
1
10
Dozenko (NewYork)
хто такi Ковальцi ???
Відповісти
2
2
avatar
Michael-K (Івано-Франківськ)
Блін, я так крикнув, коли Бєсєдін гол забув, що розбудив свого 6-ти місячного сина, той аж розплакався, получив трохи мзди віж жінки ))) Але воно того варте! Всіх з ПЕРЕМОГОЮ! Приємно!!!
Відповісти
21
1
Romerik (YNWA)
Но комментатор - это конечно жесть. 6 раз повторить про дочку Оливию, назвать Яремчука голкипером, выдать перл ноу тач пэс, и сравнивать игрока или игру с онкологическим хирургом - это что за пи*дец. Замените его на*уй хотя бы на сборную
Відповісти
21
0
Papaye (Dnipro)
Яремчук не просто голкипер, а давно основной голкипер сборной))))
Відповісти
8
0
Dozenko (NewYork)
а еще пару раз рассказывал что зрителей мало пришло, хотя там же запрет был, не ?
Відповісти
4
0
bulpi (Днепропетровск)
Запрет ? Там тысяч 7 было, а при запрете не более 200 разрешается. Просто сербы не поверили в чудо.
 
2
1
Nelviv`yanyn (На жаль)
лазейка в регламенте. Можно с детьми проходить
 
1
0
аалекс ( Крым)
Запрет был на матч с Люксами, а с нашими условно. Просто та игра, которую демонстрируют сербы, не способствует притоку зрителей на стадион.
 
1
0
vlotko (Броди)
Заборона була та попередній матч, на цей - умовна дискваліфікація, так, що глядачі могли вільно і чемно відвідати гру. А чого було відвідувати, коли надії не було, мало було віри на перемогу люксів.Вболівальники злопам'ятні і злі на свою команду.
 
0
0
воха73 (киев)
какой к-анал, - такой и коментатор! Ужас!
Відповісти
1
2
воха73 (киев)
какой к-Анал, - такой и коментатор!
Відповісти
2
1
avatar
Sasha98 (Харьков)
Классно, что не проиграли ни одного матча в 2019, но сегодняшняя игра, мягко говоря, не очень хороша. Как-то вяло мы выглядели, может, даже расхлябано. Но та же пешеходная Сербия выглядела сегодня лучше. У нас во втором тайме только 2 момента было: удар Шепелева и гол. Левый фланг атаки не работал, то есть один Миколенко и сзади, и спереди играл, как-то не вписался слева ни Ярмола, ни Цыганков. Всю неделю пугали, что чуть ли не миллион придут на стадион в Сербии, а на самом деле 1.5 человека пришло, утрировано конечно. Без Степаненко и Зинченко слабовато в центре поля выглядели. Вот и проблема нашей Сборной: выпадет 1-2 человека и качество игры уже падает. В общем, спасибо Сборной за этот отбор на Евро, но сегодняшняя игра - это маленький тревожный звоночек.. Надеюсь, на Евро и игра, и результат будут достойными и мы пройдем как можно дальше!
Відповісти
11
2
Dozenko (NewYork)
Вболівальники сербів "відзначилися" порушеннями на вересневому матчі проти Португалії (2:4). Тоді на адресу гравців піренейської команди з трибун лунали расистські образи, також на стадіоні активно використовували піротехніку. Комментатор кста тоже не вкурсе был, позорище
Відповісти
2
0
oda1979 (Запорожье)
Очень слабо. Оооччеееньь меееедлееенннооо. Ярмола тормоз всех атак. Вечер молодых донецких для внутреннего пользования в матчах УПЛ. Или продать в Бельгию. Может там из них людей сделают. Это же касается Циганкова.
Відповісти
8
6
avatar
Michael-K (Івано-Франківськ)
Згідний в основному, але Ярмолі можна все пробачити сьогодні за останню атаку! Обвів біля кромки поля і віддав пас...
Відповісти
4
1
Nelviv`yanyn (На жаль)
Бревнедин спас. Коваленко таки заменили и слава Богу!
Відповісти
7
5
igogon (Харьков)
Непонятно, почему не заменили Ярмоленко. Он просто ходил по полю.
Відповісти
1
5
avatar
Drovko (Lviv)
Тому що він в кінці віддав гольовий пас на Бревноденка))
 
5
4
аалекс ( Крым)
Вроде как мяч к Беседину попал после рикошета?
 
0
4
Dozenko (NewYork)
Как бесят дЭбилы такие как ты, которые придумывают тупорылые прозвища созвучные с фамилией, и ладно бы ченить прикольное.... (( БРЕВНЕДИН ?? боже какой бред, тебе что 10 лет ?
Відповісти
8
1
Nelviv`yanyn (На жаль)
Ты посмотри, как он мяч принимает. Он по пояс деревянный.
 
1
4
недалековідКиева (Біла Церква)
Малиновский середня тупил не по-детски, зря его поставили.
Відповісти
8
4
Nelviv`yanyn (На жаль)
лучшим был на поле.
Відповісти
3
4
недалековідКиева (Біла Церква)
)))
 
5
2
Зритель (Харьков)
Вплоть до компенсированного времени 2-го тайма всё было очень похоже на культурный слив, чтобы в 1-ю корзину не попадать. Голландия вчера так играла. Но, видимо, Беседина не проинструктировали.
Відповісти
8
4
аалекс ( Крым)
Тоже посещала такая мысль.
Відповісти
1
5
Зритель (Харьков)
Сминусовал нечаянно. На самом деле +
 
1
1
Romerik (YNWA)
Так что, мы с Голландией играем?
Відповісти
0
1
Papaye (Dnipro)
Непобедимые кровопийцы и нервомоты)))))
Відповісти
12
0
avatar
Drovko (Lviv)
Справедливо! Серби на перемогу не награли, а Україна своєю грою заслужила пройти цей відбір без поразок. Чекаю тепер огляд сербської преси і коментарі сербських вболівальників, які перед матчем говорили, що помстяться нам за розгром у Львові))
Відповісти
9
0
Andrik_zp (Запоріжжя)
Ну не награла СбУ на поразку як не крути :)
Відповісти
4
0
avatar
Drovko (Lviv)
так про то і мова)
 
1
0
Nelviv`yanyn (На жаль)
Почему в ссылке "nepotoplyaemye"? Ohuyeli?
Відповісти
1
0
Киевский Майстер (Kyiv/Khmelnytskyi)
Голландия со второго пула нам, мы с первого и две ниочём команды с 3 и 4 места , и большие шансы на плей офф летом
Відповісти
4
2
аалекс ( Крым)
А вот шапкозакидательства не нужно. В финальной части слабых соперников не будет, кто бы нам не выпал при жеребьевке.
Відповісти
8
3
alexfc (Киев)
Не смотря на игру, спасибо за счет на табло. И что не бросили играть. Едем на Евро с надеждами сыграть лучше чем на ЧМ 2014, ЧЕ 2012.
Відповісти
6
0
Зритель (Харьков)
На ЧМ 2014 нас вообще-то не было.
Відповісти
4
0
oleg dynamo (львівська)
на останніх хвилинах що дуже сподобалось, ми та як команда з топ,зажали сербів так що ті в шоці,так що все справедливо.Молодці!
Відповісти
8
3
аалекс ( Крым)
Все-таки топ-команды зажимают от начала и до конца, но последние 2 минуты понравились.
Відповісти
5
3
Romerik (YNWA)
И вообще, объясните мне дураку, почему на евро нам попадается Германия или Голландия. Я особо не вникал, но много таких комментов читал. Почему так?
Відповісти
0
0
Камонплей
слишком много хозяев турнира, за которыми закреплены группы слишком много команд которые разводят
Відповісти
7
0
Romerik (YNWA)
Ааааа, понял.. Благодарю
 
0
0
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
Фартовый Шева. Очень слабый матч, который хочется побыстрее забыть. И желания не было особо и все-таки без Степы, Марлоса(в форме) и Зинченко мы лучше и не сумели бы. Разочаровал Караваев, в атаке еще ничего, в обороне не доигрывал часто. Но самое большое разочарование -это сербы. Абсолютно никакая и безвольная команда, даже в решающем для себя матче играла абсолютно никак, с таким то составом...В общем пусть и дальше на трибунах Газпром пишут))
Відповісти
13
1
Sanjobar (Севастополь)
Блин, я уже хотел матюкаться. Так славно пройти весь путь, что бы в конце обосраться? Вторая корзина-нах! А так-фух...Но, если честно, играли почти на пох. Нельзя так. Надеюсь, Шева фарт не растеряет!
Відповісти
10
2
m_odessa (Odessa)
"сборная Украины завершает отборочный раунд с одним ПОРАЖЕНИЕМ и на первом месте в группе B. Со второй строчки в финальную стадию Евро выходит Португалия.впервые в истории за календарный год наша сборная НЕ ПРОИГРАЛА ни одного матча" Вы хоть там сами читаете, что пишете?
Відповісти
5
1
avatar
Drovko (Lviv)
З яким одни ПОРАЖЕНІЄМ?)) У нас немає жодної поразки
Відповісти
1
4
avatar
Drovko (Lviv)
Це ти погано читаєш...вони написали:"сборная Украины завершает отборочный раунд без поражений и на первом месте в группе B. Со второй строчки в финальную стадию Евро выходит Португалия.впервые в истории за календарный год наша сборная не проиграла ни одного матча."
Відповісти
0
1
Запорізьке Торпедо (zp)
Шева - мастер по джокерам) кто следующий?
Відповісти
2
0
Algrab (Костопiль)
Покарали посіпак рашистів.
Відповісти
16
7
m_odessa (Odessa)
Вся жизнь сквозь призму рашистив. Крыша ещё не поехала? Просто порадоваться, что твоя команда не проиграла ни одного матча нельзя, надо хоть как-то приплести рашистив.
Відповісти
8
17
Algrab (Костопiль)
Та не все життя,дурню,а з 2014 року.Причину назвати?
 
13
9
m_odessa (Odessa)
Дурню в зеркале увидишь. Я тебя не оскорблял. А причину я и так знаю - запдные нацики не могут нормально жить в одной стране с русскоговорящими.
 
6
17
Algrab (Костопiль)
Тепер ти точно дурень.
 
13
7
avatar
Drovko (Lviv)
m_odessa (Odessa) перш ніж обзвивати когось нациком, ти хоча б гугл відкрив "професор")) Ти плутаєш НАЦИЗМ і НАЦІОНАЛІЗМ. А між ними різниця велика.
 
12
4
Nelviv`yanyn (На жаль)
на 50 минуте кое кто кричал "Роися", хотя играли Сербия Украина.
 
6
0
m_odessa (Odessa)
А ты точно нацик.
 
1
10
elektrikfan (Энергодар)
Що не так написав Algrab? Серби - посіпаки рашистів.
 
7
2
Algrab (Костопiль)
А ти точно дурень.
 
3
1
Algrab (Костопiль)
А ти точно дурень.
 
3
1
Сава Севастиян (Вінниця)
m_odessa (Odessa). руско-говорящие вообще ни в одной стране ни с кем нормально жить не могут.
 
4
3
avatar
AndrewKruk (Київ)
Сава Севастиян, абсолютная правда на все 1000%
 
2
2
аалекс ( Крым)
Все-таки дожали, молодцы, хотя игра была похожа на товарняк во время предсезонки. Поражают сербы - имея столько классных игроков, сборная выглядит намного ниже среднего уровня.
Відповісти
17
0
avatar
Drovko (Lviv)
Тренери в них ніякі.
Відповісти
3
0
C_Ballack (Днепр)
Смотреть просто невозможно на уровень игры Коваленко, Циганкова, Сидорчука, Караваева... Это дно... Ни мысли на поле, ни исполнения..
Відповісти
5
8
Tenma7 (Чернигов)
Играли хреново, но молодцы. Сеемся с первой корзины!
Відповісти
12
2
Romerik (YNWA)
Беседин, каюсь не верил, молодец. Но последняя атака это нечто. Атаковали минуту где-то, но дожали. Красавцы. А эти клоуны ещё у бровки мяч стали удерживать. А в конце так обос*тся.
Відповісти
10
0
Запорізьке Торпедо (zp)
этот камбек перекрывает и полуживые фланги, и низкий КПД Ярмолы и Малины. для сербов это было больнее чем 0:5)
Відповісти
8
1
Valerii_Krykun (Wroclaw)
І все ж таки бєсєдін відмовся від гри за збірну
Відповісти
2
6
Не дармоед (Запорожье)
Расхлябанность и пижонство не дали футболистам показать хороший футбол.
Відповісти
1
4
Kela (Одесса)
сборная Украины завершает отборочный раунд с одним поражением и на первом месте в группе B. - поправьте, не поражение а ничья
Відповісти
6
1
m_odessa (Odessa)
Ничьи две.
Відповісти
2
0
Kela (Одесса)
Так держать!
Відповісти
4
0

Новини Футболу

Найкращі букмекери

Букмекер
Бонус