Лига Европы
Лига Европы

Лига Европы - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Ліга Європи. "Карпати" - ПАОК – 1:1. Ось і казочці кінець


Статистика матча

Ліга Європи. "Карпати" - ПАОК – 1:1. Ось і казочці кінець


Львів. Стадіон "Україна"

Головний арбітр: Фреді Фотрель (Франція)

"Карпати" (Львів, Україна) - ПАОК (Салонікі, Греція) 1:1

Голи: Лукас 45+1 (пен.) - Балафас 55

"Карпати": Богатінов, Батіста (Кополовець 67), Лукас, Федецький, Ткачук, Балажіц, Гомес, Голодюк (Кравченко 34), Худоб'як, Крістобаль (Пачеко 75), Ощіпко

ПАОК: Крешич, Аріас, Етто, Атанасіадіс (Робер 90), Лазер (Цукалас 88), Віейрін'я (Салпінгідіс 83), Фотакіс, Ліно, Малезас, Георгіадіс, Балафас

Попередження: Лукас 40, Федецький 45+1, Ткачук 54, Гомес 89 - Георгіадіс 24, Малезас 40, Балафас 44, Этто 45

Вилучення: Федецький 69

А після першого тайми були надії. І не просто надії, а реальні перспективи на те, що «Карпати» заб’ють ще один гол та переведуть гру хоча б в овертайм. Взагалі, цей матч дуже нагадав поєдинок у Греції. У першому таймі «зелено-білі» по-справжньому були заряджені на результат. А от у другому виходило далеко не все: як тиждень тому, так і зараз, львів’яни практично не створювали гольових моментів біля воріт суперника. До речі, забивали грекам «Карпатам» на тій же 55-ій хвилині…

Ласло Болоні приїхав до Львова з дуже серйозними кадровими втратами. Насамперед, це стосувалося лінії оборони. Пабло Контрерас та Бруно Чірілло не могли грати через травми, їх, відповідно, у центрі захисту замінили резервісти Малезас та Балафас. Етто та Ліно звично розташувалися на флангах. Ще одна втрата була в центрі поля. Пабло Гарсія залишився в Греції через перебір карток, тож на його місці, у парі з Аріасом, вийшов Лазар. На краї Ласло Болоні випустив Вієйрінью, який повністю не був готовим через травми та ще одного резервіста Георгіадіса. Фотакіс виконував роль плеймейкера, а єдиним форвардом був Атанасіадіс.

В Олега Кононова також були певні проблем зі складом. Даніло Авелар та Іван Мілошевіч заліковують травми, а Сергій Зеньов пропускав гру через дискваліфікацію. Тож ворота захищав Мартін Богатінов. Лінія оборони була такою ж, як і в Греції: Федецький, Борха, Балажіц та Ощипко. Нічого не змінилося і в центрі поля: Ткачук, Худоб’як, Голодюк. У напад з перших хвилин вийшов Батіста, який таки відновився від пошкоджень, Лукас та Крістобаль.

Вже з перших хвилин «Карпати» заволоділи м’ячем і почали нагнітати ситуацію біля воріт Крешіча. Але перший реальний момент їм вдалося створити не зразу – греки, хоч і були ослаблені втратами, досить непогано захищалися. Фоли – це також у певному розумінні оборона. Варто сказати, що гравці ПАОКа не встигали за швидкими карпатівцями, тому й порушували правила на підступах до штрафного. Один з таких фолів міг коштувати грекам пропущеного гола. Лукас класно виконав стандарт, але не менш здорово зіграв і Крешіч, який у стрибку витягнув м’яча з шістки.

Територіальна перевага «Карпат» була глобальною – навіть Атанасіадіс рідко переходив центр поля, не кажучи вже про півзахисників. Ясно, що грекам не конче було летіти вперед, з рахунком першого матчу вони почувалися доволі комфортно, хоч і розуміли, що певний час доведеться оборонятися. «Карпати» ж мали скористатися незіграністю центру захисту. І такий шанс був – резервісти не поділили м’яча, ще й Крешіч начудив, вийшовши з воріт. Але скористатися з такого провалу було нікому.

Аукнувся перший матч за кілька хвилин. Пам’ятаєте, як Худоб’як опинився перед порожніми воротами і влучив у голову Контрерасу? Дуже схожий момент був в Ткачука. Крістобаль продерся по флангу і віддав на Андрія, який вже бив з кількох метрів. Буквально на самій лінії воріт кіпера підстрахував захисник ПАОКа. Але епізод на цьому не закінчився – оборона «Карпат» трохи забула, власне, про оборону. Георгідіс зумів уникнути офсайду і вийти на самотнього Богатінова – бути б голу, якби на якусь мить грек не задумався про сенс життя. Цієї миті вистачило Балажіцу – в останню секунду він вибив м’яча з під ніг у суперника. При нагоді відзначу словенця не лише в цій ситуації, в у матчі в цілому. По перерві у нього було не мало роботи, але він, схоже, не програв жодного єдиноборства. Якщо доцільно так говорити, то Грегор був кращим у складі «зелено-білих».

Перевівши подих «Карпати» починають новий штурм воріт ПАОКа. Лукас приймає м’яча на груди і з розвороту б’є вище. Активності цього іспанця вистачало на всіх. Бо Батіста, скажімо, пропонував себе партнерам стоячи спиною до воріт. Саме стоячи, а не відкриваючись. І навіть якщо передачі таки йшли на бразильця, то, ясне діло, були моментально перехоплені уважними оборонцями. Практично нічого Батіста не виграв і в повітрі – він тільки набирає форму після травми. Слід відзначити і те, що греки перекрили карпатівцям усі можливі повітряні коридори – головою вони грають дуже здорово.

Кінцівка першого тайму виявилася напруженою. Грекам, очевидно, набридло постійно відбиватися. На полі почалися сутички, які закінчилися жовтими картками для двох наших, та двох їхніх. Найголовнішу з них отримав Етто, за те, що на думку арбітра Фреді Фотреля намагався почіпляти у штрафному Батісту. Був там фол чи не був сказати важко. Швидше за все якийсь незначний бразильський контакт мав місце, але чи тягнув він на пенальті (оскільки це не чемпіонат, а зовсім інший турнір, то заглиблюватися в епізод не будемо)? Правда, спершу здалося, що французький рефері збирається показати картку Батісті за симуляцію, але все ж витягнув її для Етто. До м’яча підійшов Лукас і спокійно розібрався з Крешічем – як то кажуть, однією лівою. До перерви залишалося всього нічого, тож «Карпати» могли трохи заспокоїтися – програму мінімум вони виконали. І зважаючи на тотальну перевагу у грі мали боротися за прийнятний для себе результат.

Початок другого тайму у виконанні «Карпат» нічим не відрізнявся від того, як проходив тайм перший. Тільки от ПАОК змінився. Ласло Болоні, очевидно, дав вказівку трохи відійти від своїх воріт, більше пресингувати суперника. Ця тактика дала результат, при чому дуже швидко – фолити почали «Карпати». Кравченко, який ще у першій половині змінив Голодюка, трохи зачепив Георгіадіса на фланзі і суддя призначив штрафний. Подача була класна, з підкруткою, акурат на дальню штангу. У цьому епізоді греки зіграли колективно: один навалився на карпатівського захисника і просто виключив його з боротьби, даючи тим самим можливість Балафасу пробити по воротах з гострого кута. І це йому дуже здорово вдалося – чого варте лише його технічне виконання. Він навіть не бив, а грамотно підставив ногу, після чого м’яч в мить змінив траєкторію. Богатінов ніби й закривав ближню штангу, але круглий на шаленій швидкості пролетів у нього над руками – македонець не сподівався на такий різкий поворот.

Рахунок 1:1 практично перекреслював усі сподівання «Карпат». Ошелешені від пропущеного гола, вони продовжували атакувати, але це вже була інерція, після якої почали обрізки. Греки отримали порцію свіжого повітря, вони розуміли, що «зелено-білим» треба забивати три голи. ПАОК наче скинув з себе ярмо – гравці стали більш розкутими і почали подекуди знущатися з суперника, граючи у «квадрат». Артем Федецький не хотів миритися з таким розвитком подій і забувши про захист полетів забивати. Отримавши м’яча від Худоб’яка від увірвався у штрафний, пролетів повз кількох оборонців і спробував пробити чи віддати передачу вже у падінні. Це йому не вдалося – замість ударити по м’ячу, він зачепив ногу Лазара. Ігровий епізод – про якусь навмисну грубість тут говорити зайве. Фредді Фотрель спершу так само вирішив, але за кілька секунд повернувся і показав карпатівцю жовту картку. Другу. Як він трактував цей момент? Це не дуже зрозуміло. Федецький, наприклад, після того як ударив суперника, вибачився і намагався допомогти йому встати. У підсумку він побачив червону картку і покинув поле. Торік Артема також вилучили у плей-оф, але за надмірну радість через забитий гол…

До кінця матчу залишалося хвилин 20, але вже все було ясно. За цей час забити три гол ще й в меншості видавалося просто нереально. До того ж ПАОК заволодів м’ячем і вже сам диктував умови гри. У підопічних Ласло Болоні було ще й кілька гострих атак, одна з яких закінчилася голом Георгіадіса, але судді угледіли офсайд. Тож цього року Львів не побачить Ліги Європи. Казка у жанрі трилера закінчилася.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
львів\"янин (місто Лева)
Ідіот. http://www.youtube.com/watch?v=2aU5bGdKkVU
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 97
львів\"янин (місто Лева)
Ідіот. http://www.youtube.com/watch?v=2aU5bGdKkVU
Ответить
0
0
Лютий (Львів)
Вразило виконання гімну України всім стадіоном...
Ответить
0
0
фура (Львів)
ось і казочці кінець,хто був на стадіоні молодець
Ответить
0
0
VitoFirst (Львов)
Ближе к вчерашнему матчу. Паок создал 1 момент и забил 1 гол. Думаю, в большей мере это преимущество греков в индивидуальном мастерстве, а не удача. Не может быть так, что Карпатам не везет в каждом матче, все дело в готовности и уровне футболистов. Если оба матча наши игроки умудряются бить в защитника, а не в пустые ворота, на что можно расчитывать. Богатинов должен был выручить один раз, но опять не выручил. Балажиц неплохо один раз догнал грека и предотвратил выход тет-а-тет, но в целом ошибок очень много. Борха под конец матча забил на оборону и только и делал, что мчался атаковать левым флангом. А что поделать, если инертный Ощипко не подключался к атакам вовсе, а ведь это важная функция современного латераля. В итоге Худобяку приходилось отпахивать в обороне и за убегавшего Борху и за удаленного Федецкого. Артема надо штрафовать и отправить к психиатру - что ни матч, то карточки. Мне очень понравилось, как в начале матча центр-хавы Карпат этакими разресными набросами вперед искали партнеров. Потом почему-то эту фичу перестали использовать. Да и искать там некого было. Батиста играл в худших традициях Милевского, только спиной к воротам, ни разу не развернулся и не ударил по воротам. Или отбрасывал мяч назад партнерам, или мяч сам от него на 2-3 метра отлетал. Зато вовремя упал и заработал пенальти. Ну точно как Милевский. В целом бразилец мне не понравился вовсе, я вообще был удивлен, что он вышел в старте. Хотя кого было ставить - Зенев дисквалифицирован, Варанков и Гудыма травмированы, Кузнецов в опале, Кополовец неплохо освежает игру как вингер, но лишь выходя на замену, Пачеко ноль по фазе. Лукас вновь был самым активным. Обыгрывал по пару греков, а дальше или лез дальше обыгрывать и терял мяч (по 7-8 человек даже Месси не обыгрывает), или пасовал партнеру и тот уже терял мяч. Голодюк рано травмировался и вместо него вышел Кравченко. Константин просто стоял на поле, один раз только что-то пытался сделать - пробил с перспективного штрафного в стенку. Вообще много штрафных нам греки подарили, но мы ни один не использовали, лищь раз удар вышел опасным - это удар Лукаса вратарь потянул. Кристобаль который матч был незаметен. В общем, работы у Кононова непочатый край. Судейство в целом адекватное. Пенальти выглядит левоватым, но жаловаться не буду. Во время удаления Федецкого судья формально имел повод дать вторую желтую - удар в ногу то был. И Артем сам дал этот повод, безрассудно прыгая в подкаты. Полного стадиона не было. Сыграли роль и позднее начало матча (после полуночи добраться домой во Львове то еще приключение, удобно разве что на такси и, разумеется, дорого), и неудачный результат первого матча (наши болельщики не хотят просто поддерживать команду в любой ситуации, хотят только радоваться победам), и отношение руководства клуба к болельщикам. Билеты продавались только в касах стадиона, хотя в центре города есть клубный магазин, куда гораздо удобнее добираться. Владельцам абонементов продавались не те места, которые указаны в абонементе, а какие-то левые. Мелочь, но неприятно. К концу второго тайма со стадиона сдуло всех, кто не хотел болеть за Карпаты, а хотел просто побухать да поорать. Так даже и лучше, пусть уж не будет этого быдла на стадионе, чем они будут кричать \"Вівці!\". Можно подумать, от этого команда лучше играть станет. Фанатов было всего лишь чуть больше двух секторов. Когда-то это считалось хорошим показателем, но они же декларируют 4 фан-сектора. Понравилось, как выложили год основания клуба гигантскими цифрами. Греков было человек 500, и они частенько перекрикивали весь стадион. Недостаток освещения парка вокруг стадиона не радует, хочешь - грабь, хочешь - насилуй, нифига с точки зрения безопасности не продумано. В общем есть в этом результате матча и позитив - теперь можно сосредоточиться на чемпионате Украины. Хотя это позитив для тех, кто на кладбище видит не кресты, а плюсы. До зимы надо не отстать очень уж далеко в турнирной таблице, а потом в межсезонье усиливаться. Сейчас то уже не успеют. Если учесть жлобство дыминского, будет тяжело. Держитесь, Олег Георгиевич!
Ответить
0
0
VitoFirst (Львов)
Ну вот, наконец остыли эмоции, уже могу, хоть и не глубоко, но проанализировать произошедшее. Карпаты, к сожалению, вылетели из Лиги Европы, ничего в ней не добившись в этом году. Уже сейчас можно отметить, что летняя селекция проведена очень слабо. Я не торопился с выводами, учитывая, что большинство новичков не прошли сборов с командой. Но сейчас уже прошло семь туров чемпионата Украины и плей-офф квалификации ЛЕ, игроки должны были набрать форму и сыграться, так что можно подвести краткое резюме. Пачеко полный ноль. Сложно сказать, за что его взяли в команду, он ничего не показывает. Кристобаль выглядит слабо. Возможно он когда-то разыграется, ведь и Лукас не сразу зажигать стал, но сейчас в это слабо верится. Кравченко в отвратительной форме. Такое впечатление, что в Мариуполе полгода беспробудно бухал, и сейчас не имеет никакого желания играть в футбол, хочет просто получать зарплату. Если бы он хоть по воротам бил, был бы эдаким эрзацом Алиева. Так нифига, бьет редко и мимо. Даже Варанков, который неплохо играл в Кривбассе и сборных Беларуси, сейчас в скверной форме. Грустно то, что пока Кравченко и Варанков наберут форму, уже срок их аренды закончится, и они усилят другие клубы. Якобы купленный защитник Мурило вообще непонятный персонаж, неведомо куда пропавший. Итого, потери - Кочиш, Кузнецов (несмотря на решение кдк ффу не верю, что он еще будет играть за Карпаты), Кожанов, Габовда. Приобритения - есть, но реального усиления нет. Пробегусь по линиям. От Тлумака никогда и не ждали феерической игры, а вот Богатинов серьезно сдал. Его брали ради игры на выходах (на ленточке они с Тлумаком равноценно играют), а он просто разучился грамотно из ворот выходить. Сейчас, кого в ворота не поставь, играют нервно и с ошибками. Центр обороны уже долгое время слабое место Карпат. Сейчас даже недостаточно игроков на этой позиции, чтобы минимальную ротацию делать. В полузащите есть Лукас - единственный игрок в составе Карпат, находящийся на пике формы, он уже четвертый матч подряд лучший в составе львовян. Остальным надо прибавлять. Особенно неприятно меня удивляет Худобяк - по сравнению с прошлым годом у него страшный брак в передачах появился. Нападение у Карпат практически отсутствует. Разве что Лукас туда смещается. Нечего даже удивляться, что мы мало забиваем. Все это привело к вылету из ЛЕ и к тому, что Карпаты пасут задних в чемпионате Украины. Вкупе с регулярными скандалами картина видна безрадостная.
Ответить
0
0
snoop (Lugansk)
А где это \"16й сектор\" ? Мабуть досi гiмн спiвае для \"папуасiв\"? Так вони ж мову не \"шпрэхають\". :-))
Ответить
0
0
Mikhail-1974 (Донецк)
Левеня (Львів) 26.08.11 17:46 Ты обычное быдло, с подвальным воспитанием, а точнее футбольный урод.
Ответить
0
0
профессионал (ХАРКІВ)
Обидно за Карпаты.Куда делась игра и самолюбие????? Удачи КАРПАТЫ!!!!!!!
Ответить
0
0
Левеня (Львів)
Звісно шкода... Але дуже приємно, що в команду вірять, підтримують! І головне не лише львівяни!!! За це велике дякую!!! Окремий привіт окремими жителям Одеси і донбаса, а точніше підарасам: Kela (Odessa) hec (Луганск) Mikhail-1974 (Донецк)
Ответить
0
0
RV (Львів)
Худоб\"як та інші лідери команди зіграли дуже слабо. Що й не дивно. Це вже тенденція: всі єврокубкові матчі Худоб\"як, Голодюк, Ощипко і той же Федя проводять дуже слабо. А лідери мають вести команду вперед, а не пороти на кожному кроці. Від інших не було чого й сподіватися. Порадував Батіста, функціоанльно ще не зовсім готовий, але відіграв дуже активно, постійно напрягав оборону, чи не єдиний в команді хто міг прийняти м\"яч спиною до воріт, прикрити, розвернутися, віддати і т.п. Дивує, що коли його міняли йому толком навіть не поаплодували, попри дуже хороший матч (як після травми). Все-таки, людина провела не один сезон в команді, і дарував нам в свій час багато позитивних емоцій. Про те що в побудові командної гри просто бардак свідчать неодноразові вилазки Борхи до чужого штрафного майданчика при позиційній атаці Карпат. При чому, чувак навіть не поспішав повертатися. Лукас і ко - галімі піжони, користі від яких 0. КОНОНОВ, ЗАБЕРИ НАХ_Й З ПОЛЯ ПАЧЕКО І КРІСТОБАЛЯ. НАЗАВЖДИ.
Ответить
0
0
Mikhail-1974 (Донецк)
Мученья Карпат никому не нужны.Не надо превращать футбол в политику.Болельщик должен получать радость от игры, а не от обстановки вокруг игры.Кому-то видно интересна эта сторона футбола.Для политических игр есть площади в городах.
Ответить
0
0
UA Hero (Chernivtsi)
От вівці.... А могли ж виграти!!!
Ответить
0
0
Beard (Киев)
Что и требовалось доказать,грубость Федецкого ,прощаемая в играх ЧУкра,европейскими рефери оценена по достоинству. И похоронил Федя этим, все надежды не только своей команды и львовян,но и всех болел Украины.
Ответить
0
0
Leva2 (Харьков)
У них все время проблемы с трансляцией. Видимо Дыминский хочет немеряно. Но вот отмучился.
Ответить
0
0
kazemir (Львов)
зелёный змей (Львов) Теорема Карпат\'є: \"Величина зусиль, прикладених для подолання опору супротивника, що призводить до здобуття \"брами\" дорівнює простоті аналогічної дії у зворотньому напрямку\". _________________________ ха-ха!!)) точно сказано!! задача минимум выполнена(( а на сегоднешней день если Карпаты даже прошли в группу, то тогда могло повторится тоже что в прошлом году и то без ничьи!! хотя когда посмотреть на составыы корзин, то могу сказать что в прошлом году они было посилнее!!! )
Ответить
0
0
moderator
карпати the best (Львів) 26.08.11 01:16 hec (Луганск) 26.08.11 08:53 Заблокированы
Ответить
0
0
kazemir (Львов)
vavan79 (Krivoy Rog) Хороший город, хорошие люди, хорошие болельщики... Вам бы еще президента/владельца не самодура... ___________________________ полностью с тобой согласен!! хорошый призедент -залог успеха! а так что имеем то имеем!!(
Ответить
0
0
meffi (Львів-Ужгород)
Скажу, що я особисто не розчарований. Треба йти далі і рости. Вперед Карпати!
Ответить
0
0
Forest12 (Франковск)
Жаль что победу не удержали(
Ответить
0
0
Lion Killer (Львів)
Ну з такою грою в групі немає що робити. Це взагалі був суцільний сумбур і жах. Команда практично будується з нуля. Ніяко взаємодії між ланками захисту, півзахисту і атаки. Дисципліна теж шкутильгає на обидві ноги. Федецький вже дістпє з своєю неврівноваженою психікою. Підстраховка не працює. Немає нормального переходу ні з захисту, ні в напад. Фізики вистачає до хвилини 60-70ї. Жодного награного стандарту не було, що вони робили на тренуваннях? Крістобалів, Пачеків, Буратінів-Богатінів і ко взимку запакувати і відправити далеко-далеко-далеко. Лукаса бачив 24 серпня, в день перед матчем, сидів у кнайпі і попивав з друзями пиво... Я все розумію, усі ми люди, але ж це його робота. Менше з тим. Кононова шкода, він уже й сам не знає, що з тими іспанськими звьоздами робити.
Ответить
0
0
Сталь(б.Днепр)-Локомотив(Х)0-6 (Харьков)
vitalycos (Lviv) 26.08.11 00:55 против четырёх сразу или по очереди их бить будете?
Ответить
0
0
Serega[FCDK] (Киев)
на выезде при равой игре получил 0-2(( дома быстрый гол не забили... но карпаты молодцы!
Ответить
0
0
OM (Lviv)
в принципі самі винуваті. греків можна було проходити, але проблеми з реалізацією, недопрацювання на тренуваннях, недисциплінованість гравців зробили свою справу. трагедії немає, але хотілося більшого. тепер треба надолужувати втрачене в чемпіонаті і в кубку України, щоб наступного сезону з новими силами знову бути в ЛЄ. hec (Луганск) 26.08.11 08:53 оце так фантазія. Kela (Odessa) 26.08.11 08:31 сподіваюся наступного сезону ми не побачимо Чорноморець в прем’єр лізі.
Ответить
0
0
vavan79 (Krivoy Rog)
Хороший город, хорошие люди, хорошие болельщики... Вам бы еще президента/владельца не самодура...
Ответить
0
0
Данч (Львів)
Дежа вю... У цьому сезоні це вже траплялося неодноразово - бойовий і агресивний перший тайм, у якому ми маємо тотальну перевагу, створюємо хороші моменти, але якщо забиваємо хоч один гол - то вже вважається добрим; зате у другому таймі ми граємо блідо і ірраціонально... Так було з Чорноморцем, Шахтарем, Динамо, з ПАОКом у Греції і, на жаль, з ПАОКом у Львові... Та попри те, ми показали, що грати можемо добре, але от реалізацію моментів та лінію оборони треба поліпшувати... Дякую команді за цей короткий, але знову ж повчальний і корисний євросезон, тепер усі сили - на чемпіонат! Будемо вертати собі незрозумілим чином втрачені позиції! Та й за Кубок поборемося, аби наступного року в нашому нововідкритому музеї опинився новий трофей! Дякую команді!
Ответить
0
0
Валера (Rivne-Net)
Ну що ж. І торішні Карпати навряд чи відграли б 2 м\'ячі. А нинішні - тим більше. Було сподівання на чудо, на якесь натхнення від Худіка чи ще когось, на удачу. Не склалось. По грі Карпатам цього року не можна в ЛЄ. Щоб не мордувати болільників такими матчами як вчора. Краще зробити крок назад, зібратись, зробити якісь висновки і наступного року вже грати по-людськи.
Ответить
0
0
Центуріон (Львів)
Останні хвилини матчу. Вже ясно, що Карпати не пройдуть, 10-15% кузмічів свалюють з трибун. На стадіоні чути тільки грецьких фанатів І ТУТ! Весь стадіон встає і співає \"ЩЕ НЕ ВМЕРЛА УКРАЇНА\". Це треба було пережити! Всім фанам - РЕСПЕКТ! Ми найкращі! Ще прийде час...
Ответить
0
0
Марче (Львів)
Сподіваюсь, Кононов зробить з того висновки, бо той його післяматчевий речетатив \"ми-володіли-ініціативою-мали-моменти-дивом не забили\" вже набрид. Не дурна ж людина, визнай, що допустив стратегічний промах. Команда керована, гравці віддають всі сили, проте організація і схема гри нікуди не годяться. Вже просто гидко дивитись на той перепас в двадцять два прийоми без просування вперед, постійний прийом м\"яча спиною до воріт, бездіяльність флангів і деградацію Голодюка, Ощипка, Худіка, Ткачука. Не гріх помилитись, прагнучи кращого. Набагато гірше, попри всі обставини, які вказують на промах, тупо наполягати на своєму і гнути вибрану лінію.
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
Та пусть хоть Черноморец в ЛЕ играет, чем динамовская подстилка из Львова. hec (Луганск) 26.08.11 08:53 Сказала шахтарська підстилка.
Ответить
0
0
hec (Луганск)
Карпати the best (Львів) 26.08.11 08:46 Та пусть хоть Черноморец в ЛЕ играет, чем динамовская подстилка из Львова.
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
Kela (Odessa) 26.08.11 08:31 А я не надіюсь, я точно впевнений, що в наступному році ми не побачимо в ЛЄ Чорноморець.
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
Прошлогодние фантазии быстро закончились, видно вместе с деньгами. Mikhail-1974 (Донецк) 26.08.11 08:04 Про які гроші ти говориш? димінский за своє життя не купив ні одного футболіста. Всі \"звйозди типу Пачеку,Крістобаля, Мурла\" коштують 0, грають відповідно так само як коштують. Можна сказати що Ворскла теж не купує зірок, але проходить в групу ЛЄ, так там клімат в команді нормальний, а тут петя вважає себе феодалом-рабовласником і чмирить команду як може. Звідси і теперішнє становище команди.
Ответить
0
0
Kela (Odessa)
надеюсь в следующем году в ЛЕ Карпаты мы не увидим...
Ответить
0
0
Mikhail-1974 (Донецк)
Что можно ожидать от деградирующей команды.Прошлогодние фантазии быстро закончились, видно вместе с деньгами, и начались проблемы аутсайдера.Дальше-поиски крайних.Ничего нового.
Ответить
0
0
МАГ (Дн-вск)
Пока до евроуровня не дотянули, продолжайте работать,должны в группу скоро попадвть!
Ответить
0
0
Gucul (Windy city)
Ех блін, надіявся, а казали мені, що надія дурного мама...) Ну нічо, не сумувати хлопці, все буде чьотко! Мільйон сердець - одне биття Карпати Львів на все життя!
Ответить
0
0
RomanUA (Львів)
borysd (Тернопіль) 26.08.11 02:24 Що брате теж не спиться? Ось і мені також... Добре що у відпустці... Але 3 з 5 команд плюс сахта - і так не зле... Буде причина лишній раз втікти від жінки _ у кого є_ і повболівати по повній... А по М2 в морду током показують, ех ностальгія...
Ответить
0
0
borysd (Тернопіль)
А шо ж видео голов с КЛ не выложили - не дали порадоваться... в смысле, голу Карпат...? Dneprman (Днепропетровск ) 26.08.11 01:46 Радуйтесь, пожалуйста: http://www.ua-football.com/ukrainian/video/4e56d23...
Ответить
0
0
RomanUA (Львів)
Ну маєм те що маєм - команда в черговий раз пробує встати на ноги, але уже на вищому левелі, це показово, і добре що не пройшли у групу... Є можливість концентруватись на чемпі і на побудові гри... Віримо в команду і тренера. А фани - це мегабізони, коли затянули гімн України на останній хвилині і як весь стадіо стоячи співав -- ще нам браття українці усміхнеться доля--, так воно і буде... Віримо, аж на душі якось легше стало... Шкода шо східнякам цього не зрозуміти, але це поправимо з часом.
Ответить
0
0
Dneprman (Днепропетровск )
А шо ж видео голов с КЛ не выложили - не дали порадоваться... в смысле, голу Карпат...?
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
Теорема Карпат\'є: \"Величина зусиль, прикладених для подолання опору супротивника, що призводить до здобуття \"брами\" дорівнює простоті аналогічної дії у зворотньому напрямку\".
Ответить
0
0
Фанат Українського Футболу (Київ)
Дякую моєму найулюбленішому, найріднішому клубу за самовіддачу та хвилини надії! Вважаю, що нам трохи забракло зіграності та гармонійності у грі, а також Кожанова. Наразі вбачаю декілька чинників, які мусимо підтягнути, передусім це: гра на флангах, контроль м`яча, тактична гнучкість, ігрова дисципліна. Насправді мені, як вболівальнику \"Карпат\", наразі байдуже, пройшли вони до ЛЧ чи ні, інша справа рейтинг країни, отут сумно, але дякувати Богу - всі наші клуби мене порадували! Проте я вже думками про майбутнє оновлених \"Карпат\". Я молюся за стабільність й послідовність розвитку талановитого Кононова. Відтак, мені потрібен фундамент сучасної побудови гри вищих досягнень, мені потрібен невпинний рух уперед, атакувальна й швидка гра, формування відповідної філософії, виховання відповідних кадрів. Тому ця локальна поразка то лише зайвий подразник до моєї мрії, до народження легенди... Слава Україні! Героям Слава!
Ответить
0
0
Eugeen (Львов)
Отмучились Карпаты, жаль. Был на стадионе веря в чудо, которого не случилось. Нет реализации, нет ударов, необдуманые паси в некуда. Вспоминаю Карпаты год назад, небо и земля. ПАОК был тоже никакой но Карпаты хуже. Так дальше нельзя.
Ответить
0
0
карпати the best (Львів)
Підарас ти петя димінський. ПІДАРАС.
Ответить
0
0
TorpedoS (Москва)
Единственная команда на Украине за которую я переживаю реально!Жаль,не смогли в очередной раз переплюнуть барьер,зеленые пока не могут составить конкуренцию старожилам футбола,ДК,Шахта,Харьков,Днепр(правда Днепр проиграл,но там мало кто может их перебить)!
Ответить
0
0
DIVvin (Львів)
щойно зі стадіо, гра в першому таймі більш-менш, 2й гівно. Чекаєм наступного року!
Ответить
0
0
vitalycos (Lviv)
маєте 2+2,а Карпати не дивились....не смішіть мої тапочки.... ЛЬВІВ КАРПАТИ!!!В неділю б\'ємся з аргентосами....
Ответить
0
0
macho (Lviv)
Подивіться на коефіцієнти в букмекерських канторах.Дим явно заробив на цьому матчі.Встид та ганьба
Ответить
0
0
borysd (Тернопіль)
ZIK - латинськими літерами (західне інформаційне агенство) падстулом.. AlexBomba (Lugansk) 26.08.11 00:41 Та вже ж вилазьте із пад єтого стула. Писав, так як Карпати сьгодні грали. :) Старався, але... Звичайно, корпорація. :)
Ответить
0
0
hec (Луганск)
Merlin (Lviv) 26.08.11 00:46 Неужели вы прозрели. Я ещё в прошлом году на его дубовую тупоголовость пытался обратить внимание. В этом же году кричу изо всех сил: гнать в три шеи идиота и подальше.
Ответить
0
0
AlexBomba (Lugansk)
GRUSASH (Львів) та був я там сьодни, про смердючю каналью дивився, про аварию в центри миста, а мачту так и не побачив
Ответить
0
0
Kicker.Lviv (Львів)
http://www.tv.zik.ua
Ответить
0
0
GRUSASH (Львів)
ЗІК - це Західна інформаційна корпорація, достатньо потужна!
Ответить
0
0
509optadn (lviv)
GRUSASH (Львів) удачі ..люблю просто таку апаратуру власними руками насілувати )))
Ответить
0
0
GRUSASH (Львів)
AlexBomba (Lugansk) є ще таке: http://zik.ua - сила!
Ответить
0
0
Merlin (Lviv)
тільки мені одному здається, що половина пропущених голів цього сезону на совісті прямо чи опосередковано Федецького? краще би вже Петрівський грав... Дуже хотілось пройти в групу, але на даний момент більше важить стабільність в чемпіонаті. Потрібно займати 6 місце і вже на новому стадіоні виборювати право грати в Європі
Ответить
0
0
GRUSASH (Львів)
Kicker.Lviv (Львів) - супер, є ЗІК!!! Де ж ви раніше були?? 509optadn (lviv) - дякую за інформацію, йду у відпустку, спробую!
Ответить
0
0
AlexBomba (Lugansk)
ZIK - латинськими літерами (західне інформаційне агенство) падстулом..
Ответить
0
0
geol25 (Рогатин-Львів)
Все прогнозовано. Нема гри - нема результату, все якось одноманітно, у нападі жодного креативу.
Ответить
0
0
Kicker.Lviv (Львів)
другий гол греки чистий забили, не було офсайду...
Ответить
0
0
borysd (Тернопіль)
borysd (Тернопіль) звичайно, що канали, котрі доступні УСІМ українцям. Я перемикав канал з \"Дніпра на Металіста\" і навпаки, щохвилини, а в інтернеті ЧИТАВ трансляцію КАРПАТ. І що за канал такий ЗІК? Львівське телебачення чи що? GRUSASH (Львів) 26.08.11 00:23 ZIK - латинськими літерами (західне інформаційне агенство). Дивився трансляцію on-line, до речі це був єдиний лінк на цей матч.
Ответить
0
0
Kicker.Lviv (Львів)
GRUSASH (Львів) 26.08.11 00:30 Cупутник АМОS 2 4W частота – 11609.75 МГц.; FEC ¾; 3600 Ксимв./сек, поляризація горизонтальна.
Ответить
0
0
борка (Вол-Волинський)
Сумно, але нічого не зробиш не \"ті нині Карпати\"
Ответить
0
0
509optadn (lviv)
GRUSASH (Львів) якщо маєш миску і руки ростуть звідки треба то отам найдеш все що треба-http://www.frocus.net
Ответить
0
0
GRUSASH (Львів)
можна точніші настройки? Зараз налаштую.
Ответить
0
0
онопко (запорожье)
Жаль, Карпаты симпатичная команда.Удачи в чемпионате!!!
Ответить
0
0
GRUSASH (Львів)
Але був такий сьогодні момент, що можна було повірити в чудо. Київ, пройшов, Ворскла пройшла, Металіст - 2:0, Дніпро 1:0, Карпати 1:0. Я думав - сплю. :))
Ответить
0
0
509optadn (lviv)
GRUSASH (Львів) зік по 12 показують плюс по спутніку ..нерозумію чого у вас такі проблеми з каналами ..всі матчі показували !!!!!!!!
Ответить
0
0
GRUSASH (Львів)
Эстет01 (Симферополь) пора бы уже сосредоточиться. А то не на что смотреть....
Ответить
0
0
509optadn (lviv)
rostar (Leopolis) конона нетрож ..тіки я маю право його обсерати ))) ...бо тіки я один в ньому як непобачив тренера так і не бачу ..а ви всі його на руках носили ..хоча я казав що коли підуть ті грачели яких привів ставицький іщенко яремченко лише тоді ви побачите справжню команду конана і її рівень ..а пішла поки що половина ігроків ..далі буде )))
Ответить
0
0
GRUSASH (Львів)
Якщо команду не транслюють - значить в неї не вірять. Я так думаю...
Ответить
0
0
Эстет01 (Симферополь)
К Карпатам претензий быть не может и не могло быть! К сожалению, на данный момент это их уровень. В прошлом году игра была намного интереснее, да и уровень подготовки и игры был повыше. Зато теперь полностью сосредоточатся на чемпионате.
Ответить
0
0
GRUSASH (Львів)
borysd (Тернопіль) звичайно, що канали, котрі доступні УСІМ українцям. Я перемикав канал з \"Дніпра на Металіста\" і навпаки, щохвилини, а в інтернеті ЧИТАВ трансляцію КАРПАТ. І що за канал такий ЗІК? Львівське телебачення чи що?
Ответить
0
0
Octavia (Warsaw)
Поздно Федецкого удалили, ещё в матче с Зарёй нужно было удалять. ЗЫ жаль что Карпаты дальше не прошли
Ответить
0
0
kornatsky (Львів)
Закрити на це все очі.......і нехай Карпати рятують чемпіонат.
Ответить
0
0
GRUSASH (Львів)
Дніпро теж шкода, але в гостях треба було ГРАТИ!!! Хоч вдома і не програли - але це лише бали для рейтингу... За решту команд - аж хочеться потішитись. Харків просто молодчинки, Ворскла не підвела, а Динамівці - навіть ніхто і не сумнівався!!! МОЛОДЦІ. Нарешті починаєш радіти за український футбол, хоч і не видовищний, але ми і не Бразилія )))).
Ответить
0
0
rostar (Leopolis)
спостерігаючи за останніми іграми крарпат, таке враження, що робота тренера відсутня повністю, не видно ні тактики, ні напрацьованих на тренуваннях домашніх заготовок, кожен гравець бігає і копає мяча виключно на свій власний розсуд. кононов що з тобою діється???
Ответить
0
0
borysd (Тернопіль)
Шкода львів\"ян, але те, що матчу жоден канал не транслював - повний гаплик. GRUSASH (Львів) 26.08.11 00:15 ЗІК транслював. Чи Ви маєте на увазі загальнонаціональні?
Ответить
0
0
hec (Луганск)
Дядя Фёдор не удивил. То, что он должен был по праву видеть в ЧУ, он увидел в Лиге Европы. Команда деградирует. И не в последнюю очередь из-за завышенной самооценки. Может оно и к лучшему, что в Лигу не проползли.
Ответить
0
0
GRUSASH (Львів)
Навіть ПРОФУТБОЛ обмовився лише фразою: на наступний раз МОЖЕ повезе. Ні кадрику з фотболу. І як це розуміти???
Ответить
0
0
yuralviv2 (Florida)
Тепер подивимося що Карпати покажуть нам до зими в Чемпіонаті і Кубку України. Якщо результати не покращаться то будуть висновки щодо трансферів... і крім того побачимо як буде реагувати керівництво Карпат. А так літній період запамятається крім єврокубків і ще внутрішніми скандалами з провальними результатами в Чемпіонаті.
Ответить
0
0
black_alfa (Львів)
Прощавайте, Єврокубки, не знаю, коли тепер побачимось знову :( Старалися - не дорікнеш. Але команда зараз у такому стані, що на щось більше претендувати не доводиться. Не змогли. Єдиний позитив: хоч в меншості не програли, але грекам та перемога глибоко десь...Прикро ше й тому, бо ПАВУКи були цілком до снаги і нічого надзвичайного на полі за 180хв не показали. І сьогоднішня Ворскла їх би вибила. Про Харків взагалі не йдеться... В нас є багато хороших гравців, але поки відсутня КОМАНДА.
Ответить
0
0
GRUSASH (Львів)
Шкода львів\"ян, але те, що матчу жоден канал не транслював - повний гаплик.
Ответить
0
0
borysd (Тернопіль)
Добре, що після вилучення Федецького нічию втримали. Львівяни, не переживайте сильно, та виправляйте ситуацію в чемп.України.
Ответить
0
0
Antropofag (Msto Leva)
По-перше, ПАОК з тих нудних каомнд, які показують просто нуднющий антифутбол, зразу згадались матчі ДК з Брагою. І що поражає, моменти реалізують просто фантастично. Подивлюсь ще кілька матчів ПАОКа цікаво, як з іншими командами будуть грати. По-друге, Карпати захисна лінія виглядає ще не зовсім зіграною. Про напад мовчу, чистих класних форвардів в нас зараз немає. Без Кожанова і Кузнєцова поки туговато. Ну і останнє, це суддівство. Поляк взагалі погано відсудив, а сьогодні француз придумав картку Федецькому. Всі сили на чемпіонат і кубок. В наступному сезоні надіюсь на кращу команду.
Ответить
0
0
футурама81 (Львів)
ну крім ДД, звісно. але це й так було ясно.
Ответить
0
0
severiamus (Львів)
Все по-чесному: ті ж проблеми, що й в ЧУкрі \"вилізли\" в Європі. Карпатам успіху в чемпіонаті - зігратись, розігрітись за Європу поборотись. Сьогодні п\"ємо за Харків та Полтаву...П.С. Закусимо за Київ ) П.П.С...І покурим за Донецьк )))
Ответить
0
0
футурама81 (Львів)
шкода, але прогнозовано. Карпати без пропущеного голу і без карточки - не Карпати. добре хоч всі інші пройшли, з чим нас усіх і вітаю. а тепер беремося за чемпіонат.
Ответить
0
0
yuralviv2 (Florida)
одні сюрпризи цього року: Рома, Севілля, Панатінаїкос, Бурсаспор, Рейнджерс, Селтік з Московським Спартаком залишилися за бортом єврокубків
Ответить
0
0
Бодрый (Івано-Франківськ)
жалко...
Ответить
0
0
Обценьки з Ti (Балаклава)
жаль.
Ответить
0
0
kadaad (Киев)
Да, Карпаты нынче полный....., к большому сожалению.
Ответить
0
0
509optadn (lviv)
хто такий кравченко і шо він робить у львівському футболі ..тут гроші не заробиш ..тут характер тре мати ..дим як тебе конан на таких футбальорів розкрутив ???..старієш старієш
Ответить
0
0
kozlik (Бiла Церква)
Жаль что не прошли, но молодцы что поборолись. Может другой раз больше повезёт со жребием.
Ответить
0
0
Laban (Хмельницкий)
разочаровали :(
Ответить
0
0
lll (Lviv)
Прикольно, я вгадав результат і матчу на виїзді, і вдома результат матчу також вгадав.
Ответить
0
0
Центуріон (Львів)
ще сплять
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус